Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، رییس این دانشگاه در این وبینار ضمن تبریک ولادت با سعادت پیامبراکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) و آغاز هفته وحدت گفت: حضرت رسول اکرم (ص) به عنوان بهترین و کامل‌ترین اسوه‌ راستین بشریّت، نسبت به تمام مردم دلسوز، صمیمی و مهربان بود.

دکتر محسن مرادی افزود: اخلاق نیکو، سعه صدر و رحم و شفقت حضرت رسول اکرم (ص) نسبت به پیروان خود باعث شد که در قرآن از ایشان به عنوان اسوه‌ای نیکو یاد شود و همه به آن حضرت اقتدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاسیس دفتر تقریب مذاهب در این دانشگاه را از تدابیر رییس دانشگاه آزاد اسلامی برای نزدیک کردن اشتراکات عنوان کرد و ادامه داد: تقریب در افکار و آرا و تقویت موارد مشترک از اهداف این دفتر است.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی اظهار امیدواری کرد با پیروی و الگو گرفتن از پیامبر اسلام (ص)، فرهنگ نبوی را بیش از گذشته در جامعه بشری ترویج و تعمیق دهیم.

دراین وبینار دکتر اردشیر اسدبیگی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و دکتر جامی الاحمدی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی تربت جام و مسوول کانون تقریب مذاهب شهرستان تربت جام نیز در ارتباط با شاخص های تمدنی و وحدت و بیداری امت اسلامی سخنرانی کردند. 

این وبینار به همت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان، بسیج اساتید و کارکنان این دانشگاه برگزار شد.

در حال حاضر ۶۰ هزار دانشجو در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی تحصیل می‌کنند که ۲۵ درصد این تعداد در مقطع کارشناسی ارشد و حدود ۳۳ هزار دانشجو در واحد مشهد هستند.
هشت درصد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در خراسان رضوی را دانشجویان غیرایرانی تشکیل می‌دهند و ۲ هزار و ۶۰۰ دانشجوی غیرایرانی در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد تحصیل می‌کنند.

برچسب‌ها مشهد امام صادق دانشگاه آزاد اسلامی ولادت حضرت محمد هفته وحدت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد امام صادق دانشگاه آزاد اسلامی مشهد امام صادق دانشگاه آزاد اسلامی ولادت حضرت محمد هفته وحدت دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۴۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد علمی «خشتانه» چه هدفی دارد؟/از ساخت عناصر معماری در قالب کوچک تا ورکشاپ‌های تخصصی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، فهیمه‌السادات میرجلیلی مسئول انجمن علمی معماری (مهرازان) دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد از برگزاری رویداد خشتانه خبر داد.

وی عنوان کرد: نخستین جشنواره معماری در دانشکده هنر و معماری واحد یزد درحال برگزاری است که یکی از این برنامه‌ها، برگزاری رویداد خشتانه بود.

مدیر گروه مهندسی معماری دانشگاه آزاد اسلامی یزد و مسئول برگزاری رویداد خشتانه تأکید کرد: این رویداد علمی ـ دانشجویی همزمان با هفته بزرگداشت معماری به همت انجمن علمی معماری (مهرازان) دانشکده هنر و معماری دانشگاه برگزار شد.

میرجلیلی تبیین کرد که در رویداد خشتانه می‌تواند علاوه بر تجربه ساخت عناصر معماری در قالب کوچک؛ دانشجویان علاقه‌مند را با انجام کار‌های تیمی که یکی از نیاز‌های رشته‌ی معماری است آشنا کند.

وی، هدف این رویداد را انجام کار تیمی دانشجویی با مواد و مصالح جذاب (خشت‌های کوچک و ملات) عنوان کرد که با حضور ۱۵ نفر در قالب سه گروه تیمی به رقابت پرداختند.

نخستین دوره جشنواره معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد همراه با اجرای برنامه‌های متنوعی همچون برگزاری سمینار‌های علمی با حضور استادان صاحب‌نظر، بازدید از بافت تاریخی یزد و برگزاری ورکشاپ‌های تخصصی متناسب با رشته مهندسی معماری از تاریخ ۸ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشریح جزئیات مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • رویداد علمی «خشتانه» چه هدفی دارد؟/از ساخت عناصر معماری در قالب کوچک تا ورکشاپ‌های تخصصی
  • حمیدی‌فر: در نسل چهارم دانشگاه‌ها دنبال تمدن‌سازی هستیم
  • چالش‌های حوزه تعلیم و تربیت چبست؟/ در نسل چهارم دانشگاه‌ها دنبال تمدن‌سازی هستیم
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد