Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، صفریان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه ظرفیت تولیدات کارخانه چوب و کاغذ مازندران به ۱۷۵ هزار تن رسیده است، اظهار کرد: ۹۰ هزار تن کاغذ روزنامه و ۸۵ هزار تن کاغذ چاپ و بسته‌بندی تولید کردیم.

وی با اشاره به فعالیت پنج شرکت اقماری، تصریح کرد: مجموعه‌های شرکت اقماری به ظرفیت سودهی مناسبی رسیده‌اند و بحث فروش و واگذاری این مجموعه در حال حاضر مطرح نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل چوب و کاغذ مازندران با اعلام اینکه بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده و در یک برنامه‌ زمان‌بندی مناسب، به ظرفیت تولید اسمی می‌رسیم، گفت: در حال حاضر روند مناسبی به لحاظ تولید و فروش داریم به طوریکه همه محصولات تولیدی ۶ ماهه گذشته این شرکت به فروش رسیده است و حتی در حوزه صادرات نیز ورود پیدا کرده و طی همین روزها یکی از محصولات تولیدی این مجموعه به ترکیه صادر شده است.

وی با ارائه اطلاعات مالی مربوط به سال گذشته و ۶ ماهه امسال، اعلام کرده: زمانی که وارد مجموعه شدم، با زیان انباشته مواجه بودم، اما اکنون با توجه به شرایط تعطیلی کشور و مشکلات ناشی از کرونا در ۶ ماهه سال جاری وضعیت تولید و فروش شرکت بسیار مناسب است و از حالت زیان ده خارج و وضعیت مطلوبی را به لحاظ مالی در این مجموعه شاهد هستیم.

مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران خاطر نشان کرد: در سال جاری ۳۵ درصد به ظرفیت فعلی تولید اضافه می‌کنیم؛ در سال آینده ۴۰ درصد و تا دو سال آینده به ظرفیت کامل اسمی تولید می‌رسیم.

طلب ۳۰۳ هزار متر مکعبی چوب از سازمان جنگل‌ها

وی اظهار کرد: تولیدات کشور را بر اساس نیازمندی‌های بازار تنظیم می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران با طرح ادعای طلب ۳۰۳ هزار متر مکعب چوب از سازمان‌ جنگل‌ها، گفت: با وزیر دولت قبلی و فعلی در این ارتباط گفت‌و‌گو شده است و پس از رایزنی‌های متعدد، سازمان جنگل‌ها به نامه‌های ما پاسخ داده است.

وی رقم ریالی بدهی سازمان جنگل‌ها به این مجموعه را اینگونه برآورد کرد و گفت: در این سال قیمت چوب ۲۷۰ تومان بوده است در حالی که امروز قیمت چوب بالای سه هزار تومان است و انتظار داریم که در ازای طلب ما چوب برای تولید در اختیار ما قرار دهد.

صفریان درباره اقدامات انجام شده برای استفاده از محصولات کارخانه در مصرف داخلی،تصریح کرد: برخی از ادارات در استان مازندران و مرکز استان از ظرفیت این مجموعه استفاده می‌کنند، همچنین یکی از بزرگترین گروه‌های آموزشی کشور از ظرفیت کاغذ این شرکت برای چاپ استفاده کرده و حتی تعداد صفحات تعدادی از کتاب‌ها به بیش از ۶۰۰ صفحه می‌رسد.

تخفیف ویژه کاغذ تولیدی برای فعالان مطبوعاتی

وی خاطر نشان کرد: مشخصات کاغذ تولیدی شرکت را برای استفاده در حوزه مطبوعات کشور به مدیران وزارت ارشاد اعلام کردیم و حاضریم نیازمندی‌های کشور را تامین کنیم و برای فعالان مطبوعاتی استان مازندران هم تخفیف ویژه‌ای در نظر می‌گیریم.

صفریان یادآور شد: در حوزه آموزشی به نظر می‌رسد که اراده‌ای برای استفاده از محصولات کارخانه چوب و کاغذ وجود ندارد.

مدیرعامل چوب و کاغذ مازندران درباره تامین نیروی انسانی این مجموعه، گفت: با توجه به بازنشسته شدن تعدادی از پرسنل برنامه داریم که ۶۰ نفر را از طریق آزمون جذب کنیم.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرعامل چوب و کاغذ مازندران صفریان ظرفیت اسمی تولید مازندران چوب و کاغذ مازندران جنگل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۴۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، شرکت ام جی موتورز طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE۱۸۱ را در نمایشگاه اتومبیل پکن ۲۰۲۴ میلادی معرفی کرد.

به گفته شرکت، سرعت خودروی مذکور در ۱.۹۱ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد و همچنین ضریب پسار (drag coefficient )آن Cd۰.۱۸۱ است. EXE۱۸۱ با الهام از جت های جنگنده همراه دو چتر نجات ساخته شده است.

طبق بیانیه ام جی موتور حداکثر سرعت خودرو ۲۵۷ مایل برساعت است. از سوی دیگر بالاترین میزان ضریب پسار ثبت شده یک خودرو ۰.۱۸۹Cd است که به فولکس واگن XL۱ تعلق دارد. این وسیله نقلیه بین سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ میلادی و فقط ۲۵۰ دستگاه از آن ساخته شده است. دومین رکورد ضریب پسار خودروی تولیدی به EV۱ جنرال موتورز تعلق دارد که از ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۹ میلادی و فقط ۱۱۱۷ دستگاه از آن تولید شد.

اگر EXE۱۸۱ به مرحله تولید برسد، آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان خواهد بود. شرکت سازنده EXE۱۸۱ در بیانیه ای اعلام کرد طرح اولیه خودروی برقی مذکور در راستای محصولات پرسرعت و نوآورانه شرکت است که قبلا تولید شده اند.

کد خبر 6090640 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • زنجیره تامین گوشت مرغ مازندران رو به رشد است
  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان معرفی شد
  • اجرای برنامه‌های راهبردی برای دو زنجیره مهم مازندران
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • لزوم برندسازی محصولات برای جلوگیری از خام فروشی در مازندران
  • جهش تولید با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان ‌محقق می‌شود
  • تعاونی های تولیدی، محور اقدامات بخش تعاون هستند
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان