Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@01:07:30 GMT

هویت اصفهان باید در تاریخ ثبت شود

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۵۵۲۲

هویت اصفهان باید در تاریخ ثبت شود

استاندار اصفهان گفت: داستان‌های ناگفته اصفهان به هویت‌سازی اصفهان کمک می‌کند و در شناساندن تمدن شیعه به دنیا موثر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدرضا مرتضوی، امروز _یکم آبان ماه- در مراسم رونمایی از ویدئوهای یک دقیقه‌ای داستان‌های ناگفته اصفهان، اظهار کرد: گمشده‌های فراوانی در تاریخ وجود دارد که به دلیل ثبت نشدن، از بین رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سال‌ها پیش با برگزاری کنگره سرداران شهید قرار شد تا برای ثبت اطلاعات شهدا اقداماتی انجام شود، فعالیت‌هایی در این راستا انجام شد اما منجر به تثبیت و مستندسازی در خصوص آنها نشد، اما اقدامی که در روایت داستان‌های ناگفته اصفهان انجام شده، می‌تواند در تثبیت و مستندسازی اصفهان و تاریخ آن مؤثر باشد.

استاندار اصفهان افزود: با ساخت ویدئوهای داستانی هویت از دست رفته اصفهان نیز بازشناسی خواهد شد و اصفهان و تاریخ آن جایی در تاریخ ثبت و ضبط می‌شود.

وی تصریح کرد: با دیدن برخی از داستان‌های ناگفته اصفهان می‌شود متوجه شد که این داستان‌ها و این اقدام به هویت‌سازی اصفهان کمک مؤثری می‌کند، باید از داشته‌های اصفهان برای هویت‌بخشی آن بهره گرفت.

مرتضوی خاطرنشان کرد: آماده کمک به نشر قسمت‌های ساخته شده و کمک برای ساخته شدن قسمت دوم داستان‌های ناگفته اصفهان هستیم تا افراد در هر جای دنیا بتوانند برای آشنایی با تمدن شیعه این داستان‌ها را در دسترس داشته باشند.

کد خبر 530829

منبع: ایمنا

کلیدواژه: داستان های ناگفته استاندار اصفهان استانداری اصفهان سید رضا مرتضوی گردشگری هویت شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۵۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است

سرپرست شهرداری بوکان گفت: فعالیت‌های عمرانی و توسعه فضای سبز در تفرجگاه نالشکینه توسط بخش‌های مختلف شهرداری آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، امیر احمدی، امروز _پنج‌شنبه ششم اردیبهشت_ در بازدید از پروژه تفرجگاهی نالشکینه که با همراهی فرماندار شهرستان بوکان انجام شد، اظهار کرد: نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است و تمام اقدامات انجام گرفته باید طبق طرح‌های از قبل کارشناسی شده و هدفمند باشد.

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام گرفته در سنوات قبلی در نالشکینه بر لزوم ادامه فعالیت‌های عمرانی و فضای سبز در این مکان در سریع‌ترین زمان ممکن توسط بخش‌های مختلف شهرداری تاکید کرد.

سرپرست شهرداری بوکان گفت: فعالیت‌های عمرانی و توسعه فضای سبز در نالشکینه توسط بخش‌های مختلف شهرداری آغاز شده است.

احمدی همچنین در بازدید از پروژه احداث بخش جنوبی خیابان سی متری نالشکینه با بیان اینکه به زودی بخش جنوبی سی متری نالشکینه آسفالت و زیر بار ترافیک خواهد رفت، تصریح کرد: این معبر مهم در هدایت خودروهای عبوری به بخش شمال و جنوب شهر بوکان نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

وی در این راستا ادامه داد: ساماندهی، اجرای فضای سبز و همچنین آسفالت آن در دستور کار قرار گرفته است و به‌زودی این معبر به بخش شمالی خود واقع در دامنه نالشکینه متصل خواهد شد.

کد خبر 747837

دیگر خبرها

  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در اصفهان
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در عمارت سعدی اصفهان
  • نشست تخصصی تاریخ معماری و هویت فرهنگی استان اردبیل
  • اقدام تاثیرگذار دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها
  • نق‌نق‌‌نویسی داستان اجتماعی نیست
  • صغیر اصفهانی، شاعری که اندیشه‌ای کبیر داشت
  • مظلومیت غزه با روایت نشان داده می‌شود
  • جزئیات جایزه ملی داستان و بازآفرینی اعلام شد/ معرفی اصفهان به عنوان پایگاه روایتگری ادبی