Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بولونیا و میلان به مصاف هم رفته اند که دیداری فوق العاده جذاب رقم خورد.
به گزارش آریا، سینیشا میهایلوویچ نشان داد هیچوقت تسلیم نخواهد شد. او با تیمی 9 نفره، در آستانه شکست دادن میلان بود اما روسونری به لطف شخصیت برنده خود توانست به صدر جدول برسد و از لغزش دوری کند. میلان بازی را بهتر آغاز کرد و بعد از خلق یکی دو موقعیت موفق شد به گل اول این دیدار دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روی پاس زلاتان بود که رافائل لیائو در سمت چپ صاحب موقعیت شده و ضربه او بعد از برخورد به مدافع بولونیا کمی تغییر مسیر داده و وارد دروازه این تیم شد.
در دقیقه 20 بود که سومائورو بعد از خطا روی کرونیچ با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شده و شرایط بولونیا برای جبران گل خورده دشوارتر از قبل هم شد. در دقیقه 28 بود که ارسال سامو کاستخیو از رافائل لیائو گذشت و این زلاتان بود که می توانست دروازه را باز کند، اما ستاره سوئدی در استفاده از این موقعیت ناکام بود.
اما در اواخر نیمه اول حملات میلان باز هم نتیجه داد و این تیم به گل دوم هم دست یافت. در شلوغی محوطه و روی دفع توپ دروازه بان بولونیا بود که توپ در مرکز محوطه به داویده کالابریا رسید و او با ضربه ای دقیق از بین پاهای دومینگوئز موفق به زدن گل دوم تیمش هم شد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و میلان با همان دو گل برتری راهی رختکن شد.
اما در دقیقه 49 بود که ارسال بارو از روی نقطه کرنر سمت چپ بعد از برخورد با سر زلاتان وارد دروازه میلان شد تا امید بولونیا برای بازگشت زنده شود. در کمال تعجب دقایقی بعد ارسال زمینی سوریانو در دهانه دروازه با ضربه زمینی و تمام کننده بارو همراه شد و بولونیای 10 نفره خیلی زود موفق به جبران دو گل دریافتی شد. اما در دقیقه 60 این بار سوریانو کارت قرمز دوم  را نیز دریافت کرد تا کار بولونیا دشوارتر از قبل هم بشود.
در دقیقه 75 میلان صاحب بهترین فرصت برای زدن گل برتری شد، اما ضربه سر محکم و تماشایی اولیویه ژیرو را اسکروپسکی، دروازه بان بولونیا به زیبایی از روی خط برگشت داد. در دقیقه اسوانبرگ پاس خوبی برای آرناتوویچ فراهم کرد و این بازیکن در گوشه محوطه صاحب فرصت شد، اما ضربه او را دروازه بان میلان مهار کرد. اما در دقیقه 84 و روی ریباند یک موقعیت بود که ضربه والی و تماشایی اسماعیل بن ناصر به گوشه دروازه بولونیا رفت و میلان به گل سوم رسید. دقایقی بعد این بار ضربه فنی زلاتان از پشت محوطه وارد دروازه شد تا میلان با نتیجه 2-4 حریف خود را مغلوب کند.
پس از برد 4-2 میلان مقابل بولونیا در هفته نهم فصل 2021/22 سری آ، تیم استفانو پیولی موفق به ثبت یک رکورد تاریخی شد. به نقل از اوپتا؛ میلان برای دومین بار در تاریخ باشگاه خود به رکورد 8 برد در 9 بازی ابتدایی سری آ رسید. میلان در فصل 1954/55 نیز دقیقا تا هفته نهم، 8 برد و 1 تساوی داشت و در نهایت بالاتر از اودینزه و رم به اسکودتو رسید. اولین شکست میلان در فصل مذکور در هفته یازدهم به ثبت رسید که در خانه رم با نتیجه 2-1 مغلوب شد. میلانی ها در هفته یازدهم فصل جاری نیز میهمان رم هستند.
شرح گل ها:
بولونیا 0-1 میلان | رافائل لیائو دقیقه 16: رافائل لیائو با نفوذ در خط دفاعی بولونیا، از زاویه ای بسته با شوتی محکم که البته به پای مدافع بولونیا هم برخورد کوچکی داشت، اولین گل بازی را به ثمر رساند.
بولونیا 0-2 میلان | رافائل لیائو دقیقه 35: شوت کالابریا که پیش کشیده بود، مانند موشکی سهمگین وارد دروازه بولونیا شد. 2-0 و بولونیا 10 نفره شده است.
بولونیا 1-2 میلان | زلاتان ابراهیموویچ {گل به خودی) 49: بدشانسی ستاره سوئدی روسونری. توپ پس از برخورد به زلاتان وارد دروازه خودی شد تا بولونیا امیدی برای کامبک پیدا کند.
بولونیا 2-2 میلان | موسی بارو دقیقه 52: پاس سوریانو به موسی بارو که مدافع میلان را جا گذاشته بود رسید تا در کمال ناباوری، بولونیا کامبک بزند.
بولونیا 2-3 میلان | اسماعیل بن ناصر دقیقه 84: این بازی مصاف گل های زیباست. این بار اسماعیل بن ناصر با شوتی سر ضرب دروازه اسکوروپسکی را باز کرد تا دوباره میلان پیش بیفتد.
بولونیا 2-4 میلان | زلاتان ابراهیموویچ 90: زلاتان این بار اشتباه خود را جبران کرد و با بغل پایی زیبا، روسونری را به صدر جدول رساند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بولونیا میلان روسونری رافائل لیائو وارد دروازه بولونیا 2 2 میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۵۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه

به گزارش خبرنگار مهر، در دور رفت مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ اروپا، شامگاه پنجشنبه از ساعت ۲۲:۳۰ تیم‌های فوتبال رم و لورکوزن در ورزشگاه المپیکو شهر رم به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود لورکوزن به پایان رسید.

لورکوزن یکی از شکست ناپذیرترین تیم‌های این فصل فوتبال جهان است و در این دیدار هم عملکرد بسیار موفقی داشت و در دقیقه ۲۸ اشتباه مدافع رم موجب شد توپ در درون محوطه جریمه به «گریمالدو» برسد و او هم با یک پاس «فلورین ویرتز» را صاحب موقعیت گلزنی کرد تا این بازیکن با یک ضربه دقیق توپ را به تور دروازه رم بچسباند.

در دقیقه ۷۳ هم «رابرت آندریخ» با یک شوت تماشایی برای بار دوم دروازه رم را باز کرد.

سردار آزمون در این دیدار کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه ۷۹ به جای لوکاکو برای رم به میدان آمد.

در دقیقه ۸۳ آزمون توانست در موقعیتی خطرناک صاحب توپ شود و در حالی که به دروازه لورکوزن نزدیک شده بود با مزاحمت مدافع حریف مواجه شد و نتوانست ضربه آخر را به خوبی روانه دروازه کند و دروازه بان لورکوزن ضربه آرام او را مهار کرد.

نکته قابل توجه برای سردار آزمون این است که او تحت قرارداد با باشگاه لورکوزن است و به صورت قرضی در رم حضور دارد و این دیدار به نوعی تقابل او با تیم اصلی خودش بود که نتوانست کاری از پیش ببرد.

دیدار برگشت این دو تیم به میزبانی لوزکوزن برگزار خواهد شد و رمی ها برای آنکه بتوانند راهی مرحله نیمه نهایی شوند به یک معجزه نیاز دارند.

کد خبر 6095400

دیگر خبرها

  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • قرارداد یکی از بدترین خریدهای تاریخ میلان در انتهای فصل به پایان می‌رسد
  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • پیروزی 3-2 میلان در خانه ناپولی با گلزنی فن باستن و مارادونا (1 می، 1988) / فیلم