Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@00:27:37 GMT

صالحی امیری: پهلوانی سکوی متعالی یک قهرمان است

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۵۹۶۳

صالحی امیری: پهلوانی سکوی متعالی یک قهرمان است

سیدرضا صالحی‌امیری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ضرروت پیوند دانشگاه و ورزش برای تقویت زندگی قهرمانان در تمام زمینه‌ها اظهار داشت: زندگی یک قهرمان تنها در سکو و کسب مدال خلاصه نخواهد شد بلکه سکو ابتدای راه زندگی یک قهرمان است.  اساسا آن چیزی که برای یک قهرمان مهمتر از خود مدال است آگاهی، دانش و فهم لازم از مسائل حوزه محیطی یک قهرمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد:‌ یک قهرمان می‌تواند در شهر، محیط و روستای خود منشا خدمات زیادی باشد. لازمه این کار اجتماعی شدن ورزش است و دانشگاه و موسسات آموزش عالی در این زمینه می‌تواند نقش مهم و بی‌بدیلی داشته باشد.

رییس کمیته ملی المپیک با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ پهلوانی در ورزش ایران افزود: سکو نقطه اول قهرمانی است اما سکوی متعالی قهرمانی، پهلوانی است که باید روح آن در ورزش ما بیش از پیش دمیده شود. در این زمینه دانشگاه‌ها می‌توانند نقش اساسی داشته باشند.  

 وی با اشاره به نقش اساسی دانشگاه آزاد در پیوند ورزش و دانش اظهارداشت: دانشگاه آزاد مجموعه عظیم علمی‌ است که افزون بر کارکرد علمی، پژوهشی و دانش اکنون در دل خود نیز یک سازمان ورزشی کلان را جای داده است.

صالحی امیری گفت: بسیاری از قهرمانان ما در حال تحصیل در این دانشگاه هستند. همچنین دانشگاه آزاد اسلامی در سه بخش قهرمانی، حرفه‌ای و همگانی تیم‌داری خواهد کرد. این نشان می‌دهد که تیم مدیریتی این دانشگاه نگاه ویژه به ورزش دارد.  

برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی اختصاصی ایرنا سید رضا صالحی امیری وزنه برداری حسن یزدانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی اختصاصی ایرنا سید رضا صالحی امیری دانشگاه آزاد اسلامی اختصاصی ایرنا سید رضا صالحی امیری وزنه برداری حسن یزدانی دانشگاه آزاد صالحی امیری یک قهرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۵۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز گذشته (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان امروز نیز برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۷۰- کیلوگرم، محسن محمدسیفی پس از اینکه در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شده بود، درمرحله دوم مقابل نماینده هنگ‌کنگ به برتری دست یافت و راهی فینال شد.

ووشوکار پرافتخار ایران این بار هم موفق ظاهر شد و در دیدار نهایی حریف سخت‌کوش کره‌ای خود را شکست داد و طلای این وزن را تصاحب کرد.

‌همچنین در وزن ۷۵- کیلوگرم ساندای مردان، سهیل موسوی ملی‌پوش ایران که دیروز برابر رقیبش مراکش پیروز شده بود، امروز در نیمه نهایی حریفی از ترکیه را مغلوب کرد و راهی دیدار نهایی شد.

او در فینال با ارائه یک نمایش دلچسب مقابل ووشوکاری از چین، کشور میزبان به برتری دست یافت و مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

کد خبر 6088579 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید