Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، به دنبال انتشار مطلبی تحت عنوان ۱۰ دستور از سوی استاندار گیلان، پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان اعلام کرد: این مطلب، از اساس کذب بوده و هیچ متنی در این خصوص توسط اسدالله عباسی، استاندار جدید این استان بیان نشده است.

همچنین اعلام شد؛ پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان و پایگاه اطلاع رسانی اسدالله عباسی، تنها مراجع انتشار مطالب، پیام‌ها و دیدگاه‌های او است و رسانه‌های فعال در فضای مجازی و مکتوب، برای نشر موضوعات یاد شده، به این پایگاه‌های اطلاع رسانی مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

یک گیلانی استاندار گیلان شد  برای من بنر نصب نکنید

روز چهارشنبه ۲۸ مهر ماه اسدالله عباسی؛ نماینده سابق رودسر و املش در جلسه هیئت دولت به عنوان استاندار جدید گیلان رأی اعتماد گرفت.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری گیلان تکذیب شد اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۶۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد

                                                                            به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ دکتر سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با حضور بر مزار شهید گمنام استانداری، ضمن قرائت فاتحه به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.   رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در این برنامه همچنین با اهدای گل به خانواده شهید محمد‌شفیع فیضی‌زاده، به این شهید والامقام تازه تفحص‌شده جنگ تحمیلی ادای احترام کرد.   حضور در نشست شورای اداری استان با موضوع "تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت" و نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و فعالین مجازی از برنامه‌های سفر دکتر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام است.

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار
  • از سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم/مسدودی محور پونل - خلخال
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است
  • تشکیل پرونده قضایی برای آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت
  • لزوم توجه به توسعه باغات زیتون در شهرستان رودبار
  • انعقاد قرار با روس‌ها برای صادرات زیتون رودبار
  • خسارت سنگین آتش‌سوزی به ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی در شفت
  • تسهیلات لازم برای جبران خسارت مردم امامزاده ابراهیم(ع) شفت تامین می‌شود
  • اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد