Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، آیت‌الله رئیسی در سخنرانی خود در اردبیل گفته بود: " اردبیل مفاخر بسیاری دارد، ما در زمان خود نه محقق اردبیلی را درک کردیم و نه مقدس اردبیلی را".  بعد از این اظهارات برخی با این بیان که آقای محقق اردبیلی و مقدس اردبیلی یکی هستنند گفتند که آقای رئیس‌جمهور دچار یک اشتباه تاریخی شده است و آقای محقق اردبیلی به مقدس اردبیلی مشهور است و این 2 یکی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این باره آیت‌الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل درباره حاشیه‌های ایجاد شده بعد از سخنرانی آیت‌الله رئیسی در اردبیل، گفت: آقای رئیس‌جمهور در سخنان خود از 2 نفر از مفاخر شیعه اردبیلی یاد کردند که هر دو آنها از بزرگان هستند.

وی گفت: آیت‌الله محقق اردبیلی که دانشگاه اردبیل نیز به نام ایشان است از مفاخر شیعه هستند که بزرگان می‌گفتند که اگر به این بزرگوار صرفاً مقدس بگوئیم ممکن است علمیت ایشان تحت الشعاع قرار بگیرد.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: نفر دومی که آقای رئیس‌جمهور منظورشان بود، آقای محمد بن علی اردبیلی مشهور به محقق اردبیلی صاحب کتاب مشهور "جامع الرواة" بودند که ایشان نیز واقعاً از مفاخر هستند. بنابراین آقای رئیسی از دو عالم بزرگوار متفاوت نام بردند

کد خبر 633748 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سید ابراهیم رئیسی محقق اردبیلی رئیس جمهور آقای رئیس آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۷۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر هنرمند چهره پرداز اردبیلی «رحیم پرواسی»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ این هنرمند اردبیلی علاوه بر چهره پردازی بازیگرانِ سریالها، تله فیلم‌ها و نمایش‌های کار شده در استان اردبیل، در طرح‌های سینمایی و سریالیِ مختلفِ کشور هم همکاری کرد و سال‌ها به عنوان استاد، به تعلیم دادن و آموزشِ این هنر در کشور هم، مشغول بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • تشییع پیکر هنرمند چهره پرداز اردبیلی «رحیم پرواسی»
  • بایدن از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون ۱۴۸ اشتباه لفظی مرتکب شده است
  • حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال
  • حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم الهدی، همسر ابراهیم رئیسی