Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: تجمع یوم‌الله ۱۳ آبان ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کرمانشاه برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

عباس سروری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا تجمع بزرگ گرامیداشت سیزدهم آبان ماه با حضور اقشار مختلف مردم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به هر چه باشکوه‌تر شدن یوم الله سیزدهم آبان ماه در قالب یک تجمع بزرگ با حضور اقشار مختلف مردمی، دانش‌آموزان، دانشجویان و اصناف عنوان کرد: این تجمع روز سیزدهم آبان ماه ساعت 9:30 در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

ویژه برنامه‌های 13 آبان در استان سمنان اعلام شدمراسم 13 آبان بر اساس رنگ‌بندی کرونایی در استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود

سروری گفت: ویژه برنامه‌های یوم‌الله سیزدهم آبان ماه به منظور آگاهی‌بخشی به نسل جوان برای توطئه‌های استکبار جهانی، دسیسه‌ها و ترفندهایی است که از سوی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام طراحی می‌شود.

وی افزود: از مردم دعوت می‌شود برای مبارزه با استکبار جهانی در قالب یک تجمع باشکوه و ضد استکباری حضور باشکوه داشته باشند.

انتهای پیام/832/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوم الله 13 آبان یوم الله 13 آبان سیزدهم آبان ماه برگزار می شود یوم الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۷۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه ایلام در محکومیت آمریکا برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز یکشنبه در محل دانشگاه ایلام، تجمع و راهپیمایی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ایلام در محکومیت وحشی‌گری حکومت ایالات متحده آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان حامی ملت مظلوم فلسطین برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی رضا حسینی نیا مسئول دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام برگزار شد.

اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ایلام در این راهپیمایی حضور یافته و ضمن حمایت از آرمان ملت مظلوم فلسطین، انزجار خود را از وحشی‌گری دولت و پلیس ایالات متحده آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان آزادیخواه حامی مظلومان غزه اعلام کردند.

کد خبر 6090974

دیگر خبرها

  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • دور دوم انتخابات در کرمانشاه در ۶۴۵ شعبه برگزار می‌شود
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار شد
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • تجمع دانشگاهیان استان سمنان برگزار شد
  • تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه ایلام در محکومیت آمریکا برگزار شد
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار می شود
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود