Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش نشانی از سقوط فرد به داخل درز انقطاع بین دو ساختمان واقع در محله مشیریه خبر داد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به حادثه سقوط فرد به داخل درز انقطاع بین دو ساختمان واقع در محله مشیریه گفت: ساعت ۲۳:۵۸ دقیقه شب گذشته یک مورد حادثه سقوط فرد در خیابان امام خمینی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

---

---

وی افزود: دو ایستگاه به محل اعزام می‌شوند. آن‌ها در مدت سه دقیقه به محل می آیند و مشاهده می‌کنند در درز انقطاع دو ساختمان مسکونی ۵ طبقه و دیگری ۴ طبقه اختلاف سطح دارد.

ملکی تاکید کرد: نوجوان ۱۳ ساله به داخل درز اقطاع بین دو ساختمان که ۴۵ سانت ارتفاع بین دو ساختمان بود سقوط می‌کند و با نشانه‌هایی که داده شد موفق شدند محل قرار گرفتن فرد را مشخص کنند و از طبقه سوم با همکاری مالک بخشی از دیوار را شکافتند و خوشبختانه موفق شدند به نزدیک ترین محل به گونه‌ای که آسیبی وارد نشود به او دسترسی پیدا کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی بیان کرد: با تلاش بسیار زیاد و در یک عملیات حساس این اقدامات انجام شد. با کوچک‌ترین بی احتیاطی می‌توانست آسیب‌های جبران ناپذیری به فرد وارد کند که با تلاش همکاران این فرد با حداقل آسیب دیدگی نجات پیدا کرد.

او اضافه کرد: گذشته هم چند مورد وجود داشت که کودکان به داخل درز انقطاع ساختمان‌ها سقوط می‌کردند به این دلیل بود که برخی ساختمان‌ها به خصوص قدیمی سازها فاصله زیادی بین دو ساختمان داشت. اگر چنین چیزی وجود دارد و نمی‌توان اصلاح کرد با مصالح مناسب پر شود و باید مقاومت وجود داشته باشد تا از افتادن انسان و حیوانات جلوگیری شود.

ملکی در پایان افزود: ساعت ۵۰ دقیقه بامداد این عملیات به پایان رسید و خوشبختانه این کودک با حداقل آسیب دیدگی به آغوش خانواده بازگشت.مهر 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بین دو ساختمان داخل درز درز انقطاع آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۷۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ساعت ۴ و بیست و سه دقیقه امروز گزارشی مبنی بر سقوط به دره خودرو دنا در کیلومتر ۴۰ آزاد راه قزوین رشت لاین شمالی به مرکز کنترل و هماهنگی جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

صبوری غیاثوند افزود: بلافاصله ۲ تیم از پایگاه امداد و نجات کوهین جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین همراه با خودرو نجات و پایگاه شیرین سو به موقعیت حادثه اعزام شدند.

وی گفت: این حادثه ۲ مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت که پس از ارزیابی و رها سازی، حادثه دیدگان به با کمک اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • تصاویری تلخ از داخل کوچه‌های شهرک چوبی سوخته در گیلان | آتش از کجا شروع شد؟
  • فوت 3 سرنشین لنج آتش گرفته در آب های جزیره هرمز
  • نجات مصدوم در ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • نجات فرد سقوط کرده از ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • سقوط خودروی دنا در قزوین یک‌کشته و دو مصدوم داشت
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • سقوط اتوبوس به دره در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم