Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@03:32:00 GMT

دو روز خونین در جاده‌های هرمزگان با فوت 6 نفر

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۸۰۶۵

دو روز خونین در جاده‌های هرمزگان با فوت 6 نفر

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی نیکبخت در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در برخورد ۲ موتورسیکلت در جاده باغ ها، از توابع بخش بیکاه شهرستان رودان، سه نفر در صحنه جان خود را از دست دادند و یک نفر به بیمارستان منتقل شد که حال وی نیز وخیم گزارش شده است.

وی افزود: در برخورد و آتش سوزی یک دستگاه پژو پارس با وانت حامل سوخت در جاده میناب به سمت جاسک نیز راننده پژو بر اثر سوختگی شدید جان خود را در صحنه از دست داد و راننده وانت نیز مجروح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان هرمزگان همچنین از برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با وانت حامل سوخت در یکی از روستاهای سیریک خبر داد و گفت: در این سانحه راکب موتور سیکلت جان خود را از دست داد و راننده نیسان حامل سوخت از صحنه فرار کرد.

این مسئول انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه از یک کشته و ۲ مجروح در واژگونی خودروی سواری پراید در جاده بندرعباس لار خبر داد گفت: این سانحه به دلیل واژگونی و عدم توجه به جلو رخ داده است.

رئیس پلیس راه استان بیان داشت: در یک سانحه دیگر در جاده بندرعباس به سمت حسنلگنی نیز واژگونی سواری پژو منجر به مجروح شدن راننده خودرو شد.

سرهنگ مهدی نیکبخت برخورد پراید با عابر پیاده در حوالی بادگیران جاده بندعباس - میناب را از دیگر حوادث ۲۴ ساعت گذشته عنوان کرد و گفت: در این حادثه نیز عابر پیاده مجروح و به بیمارستان منتقل شده است.

این مسئول انتظامی در پایان یادآور شد: یگان های پلیس راه با همه ظرفیت خود در جاده های استان مستقر هستند تا کنترل بیشتری در ترددها تا پایان تعطیلات روز یکشنبه اعمال کنند.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی نیکبخت 6 کشته و 12 مجروح جاده های هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۸۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد خشن سه پلیس آمریکا با دانشجوی دختر + فیلم

برخورد خشن سه پلیس آمریکایی با یک دختر دانشجوی حامی غزه را در این ویدئو مشاهده می‌کنید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • برخورد خشن سه پلیس آمریکا با دانشجوی دختر + فیلم
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی تهران
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی
  • شناسایی و کشف ۲۰۳ تخلف اضافه تناژ در جاده‌های مازندران
  • فیلم لحظه حمله و درگیری خونین گردشگر ترکیه‌ای با یک اسرائیلی
  • وقوع حادثه امنیتی در لندن چند مجروح برجای گذاشت
  • ببینید | مرگ سه افسر پلیس؛ اولین تصاویر از تیراندازی خونین در ایالت کارولینا
  • فیلم/ برخورد خشن پلیس با دانشجوی دختر
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است