Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@14:12:13 GMT

واکنش اماراتی‌ها به ابقای فن‌مارویک

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۸۱۱۹

واکنش اماراتی‌ها به ابقای فن‌مارویک

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین؛ روزنامه البیان امارات به دنبال تصمیم فدراسیون فوتبال امارات برای ادامه همکاری با برت فن مارویک هلندی نظرسنجی درباره این موضوع برگزار کرد. براساس نتیجه این نظرسنجی 56 درصد پاسخ‌دهندگان اعلام کردند از تصمیم فدراسیون فوتبال امارات برای اخراج نکردن فن مارویک و اعتماد دوباره به این سرمربی هلندی شگفت‌زده نشده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

44 درصد دیگر نیز این تصمیم را تعجب‌برانگیز توصیف کرده‌اند.

حسین غلوم بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال امارات هم در این مورد گفت: من هم از ابقای فن مارویک شگفت‌زده نشدم. در مقطع کنونی زمان بسیار مهم است. پیدا کردن یک مربی جایگزین که اطمینان‌بخش باشد، آسان نیست. ما فقط کمتر از یک ماه زمان برای دو دیدار بعدی با کره جنوبی و لبنان پیش رو داریم.

در جدول رده‌بندی گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا ایران با 10 امتیاز صدرنشین است. کره جنوبی (هشت امتیاز)، لبنان (پنج امتیاز)، امارات (سه امتیاز)، عراق (سه امتیاز) و سوریه (یک امتیاز) هم رتبه‌های دوم تا ششم جدول را در اختیار دارند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران هفته وحدت طرح جهش تولید مسکن عابدین خرم البیان امارات فدراسیون فوتبال امارات ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران هفته وحدت طرح جهش تولید مسکن عابدین خرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۸۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد

به گزارش خبرنگار مهر، در دیدار نهایی رقابت‌های لیگ کاپ امارات، شامگاه جمعه تیم‌های فوتبال الوحده و العین به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر به سود الوحده به پایان رسید تا این تیم عنوان قهرمانی لیگ کاپ امارات را از آن خود کند.

احمد نورالله‌ی لژیونر ایرانی الوحده در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حاضر بود و به طور کامل بازی کرد.

تک گل الوحده در این بازی را «پیمنتا پرز لوپز» در دقیقه ۱۵ به ثمر رساند.

العین در رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال آسیا موفق شده بود در دیدار نیمه نهایی از سد تیم قدرتمند الهلال عبور کند و راهی دیدار نهایی شود اما در این بازی مغلوب یاران نورالله‌ی شد و نتوانست نخستین جام این فصل را کسب کند.

کد خبر 6096004

دیگر خبرها

  • ببینید چگونه اماراتی‌ها از پرورش و فرآوری شتر میلیون‌ها دلار کسب می‌کنند (فیلم)
  • دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!
  • تداوم واکنش حزب‌الله لبنان به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی
  • سودان: امارات بیش از ۴۰۰ محموله سلاح و مهمات برای نیروهای واکنش سریع فرستاده است
  • چلسی 5-0 وستهم: برد درخشان برای ابقای پوچتینو
  • فولاد - تراکتور؛ بجنگ و در لیگ برتر بمان! | پیش بازی
  • سودان: چاد از طریق امارات به واکنش سریع کمک می‌کند
  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست ۲۰ سال گذشته امارات
  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد