Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@00:14:00 GMT

کشف 300هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۸۵۸۲

کشف 300هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

فرمانده مرزبانی هرمزگان از اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف سه محفظه پلاستیکی موسوم به مشک ماری در سواحل سیریک خبر داد.

 سردار حسین دهکی در تشریح کشفیات قاچاق سوخت در سیریک بیان داشت: مرزبانان پایگاه دریابانی میناب در اجرای طرح ضربتی مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی با انجام کار اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند از قصد قاچاقچیان مبنی بر انتقال مقادیر قابل توجهی سوخت به وسیله مشک های پلاستیکی موسوم به مشک ماری مطلع و رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از بررسی و صحت خبر، مرزبانان به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده مرزبانی هرمزگان  اظهار داشت: قاچاقچیان به محض مشاهده مأموران اقدام به فرار کردند که با سرعت عمل مأموران سه عدد مشک ماری حاوی 300 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف  شد.

این مقام ارشد مرزبانی در استان ضمن اشاره به اینکه دستگیری متهمان در دستورکار قرار دارد تصریح کرد: کارشناسان ارزش سوخت کشف شده را 900میلیون ریال برآورد کرده اند.فارس

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۸۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امین ملکشاهی گفت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک گروه سازمان‌یافته قاچاق سوخت، دستورات قضایی جهت بررسی موضوع و دستگیری متهمان صادر شد.

وی افزود: باهدف مبارزه با قاچاق سوخت، از پارسال تاکنون ۴ محموله گازوئیل قاچاق به میزان ۳۳ هزار لیتر در شهرستان کرخه کشف و ضبط شد.

ملکشاهی ادامه داد: بر همین اساس ماموران پس از سوختگیری خودروی مورد نظر، آن را توقیف و ۲ نفر سرنشین آن را بازداشت کردند و با قرار متناسب روانه زندان شدند.

بر اساس اعلام مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اهواز خوزستان به واسطه داشتن مرز‌های آبی و خاکی یکی از گذرگاه‌های قاچاق سوخت به ویژه به کشور‌های حاشیه خلیج فارس است.

دیگر خبرها

  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس
  • کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان