Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، آیت‌الله رئیسی در سخنرانی خود در اردبیل گفته بود: "اردبیل مفاخر بسیاری دارد، ما در زمان خود نه محقق اردبیلی را درک کردیم و نه مقدس اردبیلی را".  بعد از این اظهارات برخی با این بیان که آقای محقق اردبیلی و مقدس اردبیلی یکی هستند گفتند که آقای رئیس‌جمهور دچار یک اشتباه تاریخی شده است و آقای محقق اردبیلی به مقدس اردبیلی مشهور است و این 2 یکی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراین‌باره آیت‌الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم درباره حاشیه‌های ایجادشده بعد از سخنرانی آیت‌الله رئیسی در اردبیل، گفت: آقای رئیس‌جمهور در سخنان خود از 2 نفر از مفاخر شیعه اردبیلی یاد کردند که هر دوی آنها از بزرگان هستند.

وی گفت: آیت‌‌الله محقق اردبیلی که دانشگاه اردبیل نیز به نام ایشان است از مفاخر شیعه هستند که بزرگان می‌گفتند که اگر به این بزرگوار صرفاً مقدس بگوییم ممکن است علمیت ایشان تحت‌الشعاع قرار بگیرد.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: نفر دومی که آقای رئیس‌جمهور منظورشان بود، آقای محمد بن علی اردبیلی مشهور به محقق اردبیلی صاحب کتاب مشهور "جامع الرواة" بودند که ایشان نیز واقعاً از مفاخر هستند، بنابراین آقای رئیسی از دو عالم بزرگوار متفاوت نام بردند.

منبع: الف

کلیدواژه: محقق اردبیلی آقای رئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۸۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها محقق شد

استاندار ایلام گفت: انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان ایلام با هم صدایی رسانه ها محقق شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز- پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه- در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و فعالین مجازی استان که با حضور رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت برگزار شد، اظهار کرد: با پشتیبانی رئیس جمهور و هم‌صدایی رسانه‌های استان، پرونده مالیاتی نفت و گاز استان پس از ۴۳ سال به استان منتقل شد.

وی با قدردانی از تلاش اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی استان افزود: رسانه‌ها همواره در تحقق برنامه‌های استان همراهی کردند که از تمام رسانه‌های استان با هر نوع نگاه و سلیقه‌ای تشکر می‌کنیم.

استاندار ایلام گفت: گفتمان دولت سیزدهم، گفتمان مردمی ایران قوی است و از رسانه‌هایی که در انعکاس خدمات دولت تلاش کردند به‌صورت ویژه قدردانی می‌شود.

بهرام‌نیا با اشاره به مشارکت بالای مردم استان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، گفت: رسانه‌ها در مشارکت ۵۲.۲۹ درصدی مردم در انتخابات نقش‌آفرین بودند و در کنار صدا و سیما، سپاه، بسیج و دیگر عوامل موجب شدند که استان ایلام جزو ۴ استان برتر در بحث مشارکت مردم در انتخابات قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در جنگ ترکیبی و شناختی دشمن، رسانه‌ها با سلاح خود که قلم و تحلیل آنها است روشنگری کرده و نقشه شوم دشمنان را خنثی کردند.

کد خبر 750143

دیگر خبرها

  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها محقق شد
  • صافکار متخلف اردبیلی نقره داغ شد
  • بانوی ۶۱ ساله اردبیلی نجات بخش جان همنوعانش شد
  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری
  • انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان استاد نمونه کشوری
  • سیمای معلم در آثار کاریکاتوریست اردبیلی
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • رئیس دانشگاه محقق اردبیلی: چگونه در برابر ضرب و شتم دانشجویان ساکت هستید؟
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام