Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختیاری گفت: استان چهارمحال و بختیاری جزو ۱۰ استانی است که بروز بیماری به علت کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بالا رفته است. - اخبار استانها -

سید راشد جزایری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، در خصوص دستورالعمل اداری و استخدامی کشور در خصوص عدم حضور کارمندان واکسینه نشده در ادارات دولتی، اظهار داشت: خوشبختانه مقدمات اجرای این بخشنامه فراهم شده است و روز گذشته طی نامه‌ای به معاون سیاسی امنیتی و ادارات کل ابلاغ شد که چگونه این فرآیند کنترل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  کارمندانی که واکسن خود را زده‌اند با مراجعه به سامانه سلامت، می‌توانند کارت واکسن خود را دریافت کنند، در این کارت واکسن یک QR code وجود دارد که با فراخوانی آن توسط حراست‌ها و کارگزینی ادارات، صحت و راستی‌آزمایی آن مشخص می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: کارمندانی که حداقل یک دز واکسن کرونای خود را دریافت نکردند، طبق مصوبه ستاد ملی کرونا باید به جد از ورود آن‌ها جلوگیری و ممانعت کرد، مگر آن دسته از افرادی که مجوز و دستور پزشکی دارند.

جزایری با اشاره به عدم ارائه خدمات واحدهای صنفی که واکسن کرونای خود را دریافت نکردند، ادامه داد: در حوزه اصناف جلسات و اطلاعیه‌های مختلفی در این خصوص صادر شده است، دهندگان خدمت و متصدیان حوزه اصناف باید از کارت واکسن خود پرینت گرفته و در محل کار خود در دید بازرسان نصب کنند، چنانکه در بازرسی‌ها این کارت واکسن نصب نشده باشد، از فعالیت آن‌ها جلوگیری خواهد شد.

علت عدم واکسیناسیون برخی دانش‌آموزان، والدین آن‌هاست

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به واکسیناسیون دانش‌آموزان 12 تا 18 سال در استان، گفت: بیش از 72 درصد دانش‌آموزان واکسن دز اول خود را دریافت کردند و مقدمات حضور آن‌ها در کلاس‌های درس فراهم شده است.

وی افزود: بررسی‌های انجام شده جهت پاسخ به این نکته که چرا درصد واکسیناسیون دانش‌آموزان در استان بالاتر نیست، نشان‌دهنده این بود که در جایی که دانش‌آموزان واکسن خود را دریافت نکردند، والدین آن‌ها نیز اقدام به تزریق واکسن نکردند.

رئیس مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه استان در مرحله هشدار قرار دارد، ادامه داد: استان چهارمحال و بختیاری جزو 10 استانی است که بروز بیماری به علت کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بالا رفته است.

جزایری با بیان اینکه در تعدادی از شهرستان‌های همجوار استان ما، این شهرستان‌ها به وضعیت پرخطر و خیلی پرخطر تغییر وضعیت داده‌اند، افزود: این نکته می‌تواند زنگ خطری برای استان چهارمحال و بختیاری باشد.

فوتی‌های هفته گذشته استان واکسن نزده بودند

وی اظهار کرد:  طبق بررسی‌های انجام شده، از 23 مورد فوتی ناشی از ویروس کرونا در هفته گذشته در استان، هیچ‌کدام آن‌ها واکسن کرونای خود را تزریق نکرده بودند که این نکته تاثیر واکسن را نشان می‌دهد.

70 درصد دانش‌آموزان قزوینی دوز اول واکسن کرونا دریافت کردندآمار کرونا در ایران| فوت 171 نفر در شبانه‌روز گذشتهبیش از 4 میلیون و 600 هزار دوز واکسن کرونا در مشهد مقدس تزریق شده است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در استان ما 76 درصد مردم دز اول و 49 درصد نیز دز دوم واکسن کرونای خود را تزریق کردند.

انتهای پیام/7540/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری واکسن کرونای خود خود را دریافت دانش آموزان واکسن کرونا کارت واکسن واکسن خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۹۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ قطره گفت: برای امروز رگبار و رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید و تگرگ پیش بینی شده است.
وی افزود: آبگرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه‌های فصلی و سیلابی شدن مسیل‌ها و لغزندگی سطح جاده‌ها از پیامد‌های این سامانه بارشی است.
به گفته کارشناس هواشناسی استان بیشترین فعالیت این سامانه بارشی برای شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار، لردگان، خانمیرزا و فلارد پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از ۵۳ معلم نمونه چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • شبکه‌ای از دانش‌آموزان سمپاد در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی شکل می‌گیرد
  • شهریه دانش‌آموزان چهار دهک اول در مدارس سمپاد رایگان است
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری