Web Analytics Made Easy - Statcounter

رفسنجانی ها در زمین بازی حاضر شدند.

تیم فوتبال مس رفسنجان با وجود عدم حضور تیم پدیده در این شهر، در ورزشگاه حاضر شد تا مقدمات قانونی برگزاری مسابقه انجام شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، در شرایطی که طبق برنامه قرار است دیدار تیم فوتبال مس رفسنجان مقابل پدیده مشهد از ساعت 16 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه برگزار شود، تیم میهمان برخلاف تیم میزبان در ورزشگاه حاضر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای تیم فوتبال مس رفسنجان و مسئولان برگزاری مسابقه، دو ساعت مانده به آغاز بازی در ورزشگاه حاضر شدند، اما خبری از تیم پدیده مشهد نیست، چراکه بازیکنان این تیم به دلیل مشکلات مدیریتی و عدم دریافت مطالبات حاضر نشدند به رفسنجان سفر کنند و طبیعتاً تیمی برای حضور در زمین نیز وجود ندارد. ناظر مسابقه نیز با توجه به عدم حضور تیم پدیده در ورزشگاه، این مسئله را برای ارائه به کمیته انضباطی صورتجلسه کرده است.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس وزیر ورزش دست عزیزی خادم را خوانده بود! / بی اعتنایی رییس به پروتکل ها یا مقامات؟ مهدی طارمی آقای گل فعلی لیگ پرتغال میلان و تکرار رکورد بهترین شروع تاریخ خود در سری آ سایه سنگین زیدان روی سر مربیان تحت فشار؛ از سولسشر و پوچتینو تا دشان

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ورزشگاه حاضر مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۹۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سعید واسعی یک بازی پس از نمایش درخشانی که در دیدار لیگ برتری مقابل فولاد خوزستان داشت و موفق شد گل سه امتیازی بزند، دیروز هم در جام حذفی عملکرد موثری در بازی با پیکان ارائه داد و توانست پاس گل جلال‌الدین علی‌محمدی را بدهد و در پنالتی‌ها هم یک ضربه عالی بزند.

این بازیکن که هفته قبل با انرژی مضاعف در دیدار مقابل فولاد خوزستان و تیم سابقش پا به زمین گذاشت، توانست مرد اول زمین در این مسابقه حساس لقب بگیرد و ستاره مس رفسنجان باشد و گل ارزشمندی بزند که این روند دیروز هم برابر پیکان ادامه یافت.

سعید واسعی که دوران متفاوتی از فولاد را زیر نظر محرم نویدکیا سپری می‌کند و در 6 دیدار قبلی دو گل زده و روی دو گل موثر بود، دیروز هم در مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر پیکان توانست پاس گل بدهد و پنالتی خود را هم با شوت محکم و دیدنی تبدیل به گل کند.

این بازیکن چپ پا امیدوار است روند خوبی که همراه با مس رفسنجان دنبال کرده را تا پایان فصل داشته باشد و دوباره در فوتبال ایران خودنمایی کند.

دیگر خبرها

  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟