Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@13:45:17 GMT

درگیری تکاوران پلیس کرمان با قاچاقچیان خطرناک

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۷۹۴۲۰

درگیری تکاوران پلیس کرمان با قاچاقچیان خطرناک

مهدی توسنگ اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری 116 شهرستان کهنوج با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر از سمت شرق کشور به مناطق جنوبی استان کرمان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

به گزارش رکنا، وی افزود: در این رابطه ماموران با گشت زنی و برپایی ایست و بازرسی در ورودی شهرستان کهنوج به یک دستگاه خودروی پژو دستور ایست دادند اما سرنیشنان آن با تیراندازی به سمت ماموران از محل فرار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر با اشاره به عملیات ضربتی تعقیب و مراقبت این خودرو بیان داشت: در ادامه سرنشینان مسلح این خودرو در مواجهه با آتش پر حجم ماموران، خودروی خود را در حاشیه جاده رها و با استفاده از پوشش گیاهی منطقه از محل متواری شدند که ماموران در بازرسی از این خودرو 243 کیلو و 900 گرم تریاک و 9 کیلو شیشه کشف کردند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قاچاقچیان تیراندازی اخبار حوادث تیراندازی قاچاقچیان تریاک سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بازار آزاد دنیا جهانبخت فال قیمت دلار تتلو تتلو اینستاگرام سارا و نیکا فرقانی سارا و نیکا سارا و نیکا در پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۹۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم

فرمانده انتظامی آذربابجان‌غربی گفت: شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس است.

به گزارش مشرق، سردار رحیم جهانبخش افزود: در پی وقوع نزاع و درگیری شب گذشته در یکی از محلات ارومیه و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی متهمان شناسایی شده و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته است.

وی افزود: پس از تکمیل پرونده و دستگیری متهمان، جزئیات آن به اطلاع عموم شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

سردار جهانبخش تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و قطعاً اجازه جولان به مخلان امنیت عمومی را نمی دهیم.

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین