Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان از بهره برداری از ۵ کیلومتر قطعه پنج بزرگراه زابل _زاهدان همزمان با میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام(ص)، امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت خبر داد.

به گزارش ایسنا، عطاءاله اکبری با بیان این مطلب افزود: پیرو تاکیدات و حمایت های مدرس خیابانی استاندار استان ساخت بزرگراهها بخصوص کریدور شمال جنوب سرعت گرفته است بطوری که امروز شاهد بودیم که پنج کیلومتر دیگر از قطعه ۵محور زابل زاهدان به بهره برداری رسید و هم اکنون شاهد ترافیک روی محور هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعتبار هزینه شده این‌ پروژه مهم راه سازی سیستان و بلوچستان را  ۴۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: امیدواریم تا پایان سال ۵ کیلومتر باقیمانده تا پل شیله ونیز ۸کیلومتر بعد پل شیله ونیز پل مهم نهراب به بهره برداری برسد.

مدیر کل راه راه شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد:  پیرو تاکید و دستور استاندار فرآیند برنامه ریزی برای تعیین پیمانکار برای قطعه سه بزرگراه زابل_زاهدان به طول ۲۷کیلومتر رو مورد توجه قرار داده ایم و در تلاش هستیم در چند ماه آینده عملیات اجرایی قطعه سه این بزرگراه مهم استان را آغاز کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۹۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مهرداد آهکی افزود: با توجه به اینکه گردنه زاغه ملایر جزء محور‌های پرتصادف و حادثه خیز استان بشمار می‌آمد که سالانه شاهد تصادفات رخ‌به‌رخ منجر به فوت در این گردنه بودیم، در سال گذشته با استفاده از ظرفیت گروه امانی اداره کل اجرای عملیات نصب حفاظ بتنی (نیوجرسی) به طول ۳/۵ کیلومتر در این گردنه به پایان رسید.

او با اشاره به فرسوده بودن سیستم‌های روشنایی موجود در گردنه زاغه تصریح کرد: به‌منظور ارتقاء ایمنی و رفع خاموشی‌های مکرر، عملیات نوسازی و انتقال سیستم روشنایی به رفوژ وسط در دستور کار اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان قرار گرفت که هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۹۸٪ آماده بهربردای است.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: طبق گزارش و آمار پلیس راه استان بعد از نصب نیوجرسی تعداد تصادفات منجر به فوت در گردنه زاغه به صفر رسیده است و این گردنه نیز از نقاط حادثه‌خیز استان خارج شده و هم اکنون جزء گردنه‌های ایمن استان همدان محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • تکمیل بزرگراه زهک-زابل وتقاطع غیرهمسطح زهک درشش ماهه اول امسال
  • افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف سال ۱۴۰۲ راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان در ساخت بزرگراه