Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ استاندار فارس گفت: همه مسلمانان باید با افراطی‌گری مقابله کرده و مانع از گسترش تفکرات تفرقه‌جویانه شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه در دیدار جمعی از بزرگان اهل سنت استان با بیان اینکه شیعیان انگلیسی و سنی‌های تکفیری با رفتارهای خود مانند توهین به مقدسات دیگران، التهاب و اختلاف در میان مسلمانان ایجاد می‌کنند، اظهارداشت: اگر دشمنان ما را رها کنند مسلمانان با یکدیگر همزیستی و همدلی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرامیداشت هفته وحدت در سومین حرم اهل بیت برگزار می‌شودهفته وحدت به فرصتی برای همگرایی و اتحاد ملی و مذهبی تبدیل شدبرنامه‌های هفته وحدت در مساجد استان‌های خراسان اعلام شد

وی با اشاره به اینکه در انفجارهای انتحاری در کشورهای همسایه بسیاری از کشته‌شدگان از اهل سنت هستند، گفت: همه مسلمانان باید با افراطی‌گری مقابله کرده و مانع از گسترش تفکرات تفرقه‌جویانه شوند.

استاندار فارس خواستار همراهی خیرین جنوب استان با مدیریت استان شد و افزود: برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر در حوزه‌های مختلف مانند آبرسانی، راه آهن و جاده‌های مناسب نیازمند کمک‌های خیرین بزرگوار و شریف جنوب استان هستیم.

دکتر ایمانیه با اشاره به توانمندی قابل توجه خیرین و نیک اندیشان استان فارس، اظهارداشت: در حوزه بهداشت و درمان، خیرین منطقه می‌توانند به کمک مدیریت استان بیایند تا خدمات مناسب‌تری به مردم ارائه شود.

انتهای پیام/424/.ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۹۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به ادعاهای بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری به دولت این کشور توصیه کرد در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر بازنگری نماید. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ادعاهای بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری را قویا رد و محکوم کرد.

کنعانی تصریح کرد: نهادهای آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهادهای ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف سازند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: به دولت آمریکا توصیه می‌کنیم به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشورها و ملت‌ها، به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بین الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری نموده و مسئولانه رفتار نمایند.

کنعانی: آمریکا به مطالبات قانونی دانشجویان احترام بگزاردآمریکا تحریم‌های مرتبط با ایران اعمال کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد/کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین
  • شبکه‌ای واحد برای کمک‌های خیرین ایجاد شود
  • تعاونی خیرین با هدف توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود
  • خدمتگذاری به محرومان و یتیمان از تعالیم امام خمینی(ره) نشأت گرفته است
  • آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند
  • کنعانی: آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند
  • قمار جنگ اسرائیل و ایران
  • راه‌های گسترش سرمایه‌گذاری در فارس بررسی شد
  • احتیاط، تفرقه‌افکنان مشغول کارند! | سناریوی اختلاف‌افکنی برای به حاشیه بردن حجاب