Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «مجتبی حسینی» روز یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم پیکان برابر هوادار اظهار داشت: بعد از بازی هفته اول سعی کردیم ریکاوری خوبی داشته باشیم. فیلم بازی‌های حریف را دیدیم و آنالیز کردیم. بچه‌ها تمرین خوبی داشتند. هوادار نیز تیمی است که می‌خواهد فوتبال بازی کند. تیم جوانی داریم که مطمئن هستم هر هفته پیشرفت خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: دغدغه من برای بازی، زمین است. در تهران غیر از استادیوم آزادی زمین خوبی وجود ندارد. این موضوع روی کیفیت بازی تاثیر بدی می‌گذارد.

حسینی در خصوص رفتن دو بازیکن این تیم به اردوی تیم فوتبال امید گفت: ما از این موضوع راضی نبودیم. این دو بازیکن نفرات اصلی ما بودند. لیگ تازه شروع شده و نمی‌خواستیم در هفته دوم دچار تغییرات شویم اما با توجه به بازی‌های مهم تیم امید، با فدراسیون تعامل کردیم و امیدوارم بازیکنان جایگزین بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند. 

سرمربی تیم پیکان در مورد «نادر محمدی» تصریح کرد:‌ از تمام بازیکنانی که با آن‌ها قرارداد بستیم استفاده خواهیم کرد. محمدی سه هفته به تمرین ما دیرتر ملحق شد. او بازیکن بسیار خوبی است و به غیر از بحث پرتاب اوت، کیفیت خوبی در دفاع دارد که می‌تواند در هر لحظه از بازی به تیم کمک کند. 

وی در خصوص استادیوم تیم پیکان بیان کرد: زمین ما هم اجاره‌ای است و این یک هشدار برای فوتبال تهران به شمار می‌رود. علی رغم تیم‌های زیادی که در فوتبال تهران وجود دارد، زمین اختصاصی برای این باشگاه‌ها وجود ندارد.

دیدار تیم‌های فوتبال هوادار و پیکان فردا دوشنبه از ساعت ۱۶ در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها هوادار تهران تیم فوتبال پیکان تیم فوتبال امید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هوادار تهران تیم فوتبال پیکان تیم فوتبال امید هوادار تهران تیم فوتبال پیکان تیم فوتبال امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۷۹۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم

سرمربی مس رفسنجان گفت: با شناختی که از تیم پیکان داریم و از آن‌ها دیده‌ایم، بازی فردا هرگز برای ما راحت نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محرم نویدکیا امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: در جام حذفی همه بازی‌ها حکم فینال را دارد چون شانس دیگری وجود ندارد.

وی افزود: در جام حذفی مهم نیست مقابل چه تیمی قرار می‌گیرید, بلکه مهم این است که اگر ببازید، باید کلاً جام را کنار بگذارید, لذا برای همه تیم‌های حاضر در جام بازی‌ها حساس و مهم است.

سرمربی مس رفسنجان تیم پیکان را فوق‌العاده خوب توصیف کرد و گفت: پیکان در نیم فصل دوم نتایج خوبی داشتند و نفرات خوبی در نیم فصل دوم جذب کرده‌اند و امتیازات خوبی گرفته‌اند و در بازی قبلی لیگ نیز از ما امتیاز گرفتند.

وی با بیان اینکه بازی سختی در پیش داریم و باید خیلی خوب برای آن برنامه‌ریزی کنیم و تمرکز بالایی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: تلاش زیادی می‌خواهیم تا از این مرحله عبور کنیم؛ با شناختی که از تیم پیکان داریم و از آن‌ها دیده‌ایم، بازی فردا هرگز برای ما راحت نخواهد بود و دیدار فوق‌العاده سنگینی است که امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم.

کد خبر 747701

دیگر خبرها

  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • ابوالفضل و خاص‌ترین گل لیگ ایران!
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم