Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیام جلالی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این میزان ۲۲ هزار مورد آن مربوط به شهر سنندج و ۱۰ هزار مورد دیگر مربوط به شهرهای کامیاران و قروه است.

وی با اشاره به اینکه روزانه ۶۰ نفر از جوانان داوطلب در این مراکز مشغول انجام وظیفه هستند، افزود: مرکز سنندج به صورت سه شیفته در حال فعالیت بوده و مرکز کامیاران از صبح تا بعدازظهر و مرکز قروه نیز با مرکز علوم پزشکی ادغام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان ادامه داد: واکسن‌های مورد استفاده در این مراکز از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان در اختیار ما قرار می‌گیرد که در حال حاضر واکسن سینوفارم و دُز دوم واکسن‌های آسترازنکا و برکت برای مراجعان تزریق می‌شود.

جلالی اضافه کرد: علاوه بر این، در صورتی که مرکز بهداشت هر شهرستانی نیاز به همکاری ما داشته باشد، مجموعه هلال احمر استان این آمادگی را دارد که مراکز تجمیعی یا سیار واکسیناسیون را در آنجا راه اندازی کند.

وی گفت: همچنین جوانان و امدادگران این جمعیت طی در طول سال جاری در طرح ناظران سلامت شهید سلیمانی به بیش از ۲۲۰ هزار نفر در استان خدمات آموزشی، بهداشتی و غربالگری کرونا ارائه کردند که از این میزان ۲۰ هزار مورد آن مربوط به مهرماه بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان افزود: در قالب این طرح، ۱۳۲ پایگاه برای ارائه خدمات فعال بوده است که ۲ هزار و ۳۸۰ نفر مرد و ۳ هزار و ۷۹۰ نفر زن با شبکه بهداشت همکاری داشتند.

جلالی با اشاره به روند اجرای طرح ناظران سلامت و همکاری هلال احمر جهت پیشگیری از ویروس کرونا، یادآور شد: این طرح از سال گذشته آغاز شده است و هم اکنون نیز ادامه دارد.

در حال حاضر حدود یک هزار امدادگر و نجاتگر سازماندهی شده در استان کردستان مشغول به فعالیت هستند و در حوزه جوانان و داوطلبان نیز ۱۰ هزار نفر فعالیت دارند.

۲۳ پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار در سطح استان کردستان فعال است که از این تعداد ۱۳ پایگاه ثابت در محورهای مواصلاتی و ۱۰ پایگاه پشتیبانی سیار در سطح شهرستان‌ها مستقر و آماده خدمات رسانی به حادثه دیدگان هستند.

برچسب‌ها کرونا کردستان سنندج واکسن کرونا جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا کردستان سنندج کرونا کردستان سنندج واکسن کرونا جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۰۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه

مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی از نجات کودک ۲ ساله در حال غرق‌ شدن در رودخانه‌ یکی از روستا‌های مهاباد خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امدادونجات کله‌کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی ادامه داد: در این حادثه کودک ۲ ساله مغروق بعد از انجام اقدمات پیش‌بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن‌تراپی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

دیروز همچنین ۲ نفر دیگر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شده‌اند که جنازه یکی از آن‌ها پیدا شده و امدادگران در حال جست‌وجوی فرد غرق‌شده دیگری هستند.

دیگر خبرها

  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند