Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، اسفندیار حسنی مقدم،رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بیان کرد: طرح جهش تولید در سطح ۲۳۵ هزار هکتار از اراضی دیم شامل گندم ۱۳۲هزار هکتار، جو ۴۹هزار هکتار، نخود ۱۹هزار هکتار، عدس پنج هزار هکتار، گلرنگ ۹ هزار هکتار، کلزا ۱۱ هزار هکتار و علوفه ۹ هزار هکتار اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: همچنین در راستای اجرای این طرح برای لرستان ۱۹ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه با باز پرداخت سه تا پنج سال به عاملیت بانک ملی در نظر گرفته می‌شود.

حسنی‌مقدم با تاکید بر اینکه طرح جهش تولید در دیمزار‌ها یکی از اولویت‌های وزارت جهاد کشاورزی است، بیان داشت: می‌توان با اجرای این طرح ۲۵ درصد افزایش تولید داشت.

وی اضافه کرد: طرح جهش تولید در دیمزار‌ها باعث افزایش ضریب امنیت محصولات غذایی و بهبود وضعیت معیشتی خانواده‌های روستایی خواهد شد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی لرستان ادوات کشاورزی هزار هکتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۰۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگیری چهارمحال و بختیاری در جایگاه دوم استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری

غلامرضا ذاکری اظهار داشت: از ۱۲۰ هزار هکتار اراضی آبی کشاورزی استان تاکنون ۷۰ هزار هکتار از این اراضی مجهز به سیستم‌های نوین آبیاری هستند.

وی با اشاره به تجهیز زار و ۶۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان به سیستم‌های نوین آبیاری در سال گذشته، افزود: امسال هم عملیات تجهیز دو هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی استان به این سیستم‌های در دست اجرا است.

بیشتر بخوانید

آبیاری ۴۰۰ هکتار از اراضی و باغات در بخش ناغان

ذاکری اضافه کرد: با اجرای آبیاری بارانی عملکرد تولید ۴۰ درصد و با آبیاری قطره‌ای ۹۰ درصدی عملکرد تولید افزایش می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • رفع تداخلات ۲۳ هزار هکتار اراضی ساری
  • قرارگیری چهارمحال و بختیاری در جایگاه دوم استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری
  • بیش از ۲۱ هزار گندم در سیستان و بلوچستان خریداری شد
  • کشت نیشکر در ۲۹ هکتار از زمین‌های کشاورزی گیلان
  • چینی ها ۱۰ هزار میلیارد ریال در مازندران سرمایه گذاری می کنند
  • ۴۵ معلم نمونه لرستان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • کشاورزی حفاظتی در گرمسار به هزار هکتار افزایش می‌یابد