Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائتلاف الفتح نمایندگی سازمان ملل متحد در بغداد را به فعالیت جانبدارانه و کمک به آنچه تقلب و خرید و فروش آرای انتخابات خواند، متهم کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم پایگاه اطلاع رسانی العهد به نقل از محمد البیاتی از رهبران ائتلاف الفتح نوشت: مواضع بین المللی نسبت به انتخابات عراق تنها در چارچوب کمبود اطلاعات در رابطه با آن صورت می‌پذیرد و این نهادها صرفا از وقوع و انجام این انتخابات در شرایط امنیتی خبر دارند، ما هم در رابطه با برگزاری انتخابات در چنین شرایطی با آنها هم نظر هستیم اما نحوه و شکل اقدامات در کنار سازوکارهای به کار رفته را هیچ عاقلی نمی‌تواند بپذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تاکید کرد: بی تردید ما هم بعید نمی‌دانیم که سازمان ملل متحد موضعی در حمایت از کمیساریایش بگیرد و از اقدامات این نهاد که سهم عمده‌ای در گسترش تقلب و مصادره آرا ایفا کرد، حمایت کند.

به گفته این رهبر الفتح، نمایندگی سازمان ملل متحد در عراق کاملا جانبدارانه عمل کرده و در راستای حمایت از تقلب در انتخابات و دور کردن ائتلاف‌های خاص حامی الحشد الشعبی از گردونه وارد میدان شده بود.

او همچنین افزود: نظریه سازمان ملل متحد آن است که جهان در قالب تقلب و ساز وکارهای فساد و نیز سلطه گری طرف‌های خاصی بر منافع و مقدرات جهان پیش برود، پس مسئله صرفا به عراق مربوط نیست.

عراق| کمیساریای انتخابات: 300 صندوق بازشماری می‌شوندعراق| احتمال افزایش تنش در اطراف منطقه الخضراء بغدادواکنش قیس الخزعلی به بیانیه شورای امنیت درباره انتخابات عراقنشست گروه‌های عراقی با هدف مهار بحران نتایج انتخابات

 

از سوی دیگر سفیر آلمان در بغداد با نمایندگانی از جریان مقتدا صدر دیدار و گفتگو کرد.

هیئت سیاسی جریان صدر در بیانیه‌ای مطبوعاتی که در اختیار رسانه‌های عراقی قرار گرفت در این رابطه تاکید کرد، "اوله دیال" سفیر آلمان در بغداد با نصار الربیعی رئیس هیئت سیاسی جریان صدر در دفتر این جریان دیدار و گفتگو کرد.

الربیعی در این دیدار بر اهمیت جذب سرمایه گذاری تاکید و خبر داد دولت بعدی عراق دولتی در راستای خدمت رسانی به شهروندان خواهد بود.

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات عراق انتخابات عراق سازمان ملل متحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۱۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسروپناه: تقلب در کنکور سراسری صفر است

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز در دانشگاه امیرکبیر ضمن بازدید از شرایط و نحوه سازماندهی آزمون سراسری در رشته تجربی اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی علاوه بر تصویب اسناد و ترسیم ساختار مصوبات، برای بررسی از نحوه اجرای آن نیز ورود می‌کند، در همین راستا امروز برای بازدید شرایط برگزاری آزمون سراسری در حوزه دانشگاه امیرکبیر حضور پیدا کردیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: سازمان سنجش در سال‌های اخیر در خصوص نحوه برگزاری آزمون رشد چشمگیری داشته و با نظارت و بازدیدی که از این سازمان و نحوه برگزاری آزمون در حوزه‌های مختلف داشتیم، می‌توان به جرات گفت که احتمال تقلب در این آزمون صفر است و هیچکس نمی‌تواند سوالات رو لو دهد و سوءاستفاده کنند.

وی گفت: در این شرایط هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در این سازمان تحقق پیدا کرده است.

دیگر خبرها

  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • آمادگی کامل مازندران برای برگزاری دور دوم انتخابات نمایندگی مجلس در قائمشهر
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • تقلب در کنکور سراسری صفر است 
  • خسروپناه: تقلب در کنکور سراسری صفر است
  • تقلب در کنکور سراسری صفر است
  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند