Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@09:09:11 GMT

اهداف نشست مهم در منزل رئیس ائتلاف دولت قانون چیست؟

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۱۴۴۱

اهداف نشست مهم در منزل رئیس ائتلاف دولت قانون چیست؟

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الفرات، ائتلاف نصر به ریاست حیدر العبادی نخست وزیر اسبق عراق به اهداف برگزاری نشست مهم امشب گروههای سیاسی عراقی اشاره و تأکید کرد هدف از نشست امشب جریانات شیعه در منزل نوری مالکی، ایجاد یک ائتلاف سیاسی یا تشکیل بزرگترین فراکسیون در مجلس عراق نیست.

این ائتلاف با صدور بیانیه ای اعلام کرد: هدف از این نشست، خارج کردن اعتراضات به روند انتخابات از یک چارچوب مذهبی و فرقه ای به سطح ملی با هدف ارائه دیدگاهها و راه حل ها برای بحران کنونی، تضمین ادامه روند دمکراتیک کشور از راههایی است که نظم و حاکمیت کشور را حفظ و بیانگر خواست و اراده ملت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: هدف از این نشست ملی و چارچوب هماهنگی، ایجاد ائتلاف سیاسی جدید یا تشکیل بزرگترین فراکسیون در مجلس یا حذف هیچکدام از جریانات سیاسی نیست. بلکه هدف آن، ایجاد یک گفتگوی ملی برای بررسی راههای پایان دادن به بحران است.

کد خبر 5335073

منبع: مهر

کلیدواژه: نوری المالکی عراق انتخابات عراق ایالات متحده امریکا سوریه افغانستان روسیه رژیم صهیونیستی عراق فلسطین انتخابات عراق ایران طالبان لبنان ترکیه ولادیمیر پوتین رجب طیب اردوغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۱۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین نشست منتخبان مجلس دوازدهم شورای اسلامی توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با حضور بیش از ۱۴۰ نفر از نمایندگان منتخب مردم برگزار شد.

کد خبر 6093587 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • معاون رئیسی: از مجلس فعلی راضی هستیم اما... /در بودجه اختلافاتی بین دو قوه وجود داشت
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • عربستان برای حمایت از اسرائیل ائتلاف عربی تشکیل می‌دهد
  • بحران سیاسی در اسکاتلند با کناره گیری وزیر اول
  • اژه ای: جریانات مختلف سیاسی و اجتماعی از این اقدامات و آرای ما، هر کدام بهره‌برداری‌های خود را می‌کنند
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟