Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکوردهای منفی سرمربی هلندی بارسلونا، پایان ناپذیر به نظر می رسند. 

رونالد کومان سومین شکست متوالی اش در ال کلاسیکو را تجربه کرد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از اپتا، بارسلونا و رئال مادرید اولین ال کلاسیکوی فصل را در نیوکمپ برگزار کردند. این بازی در نهایت با نتیجه 2-1 به سود مادریدی ها به پایان رسید. این چهارمین شکست متوالی بارسلونا در ال کلاسیکوها بود و علاوه بر این، سومین شکست متوالی رونالد کومان به عنوان سرمربی بارسلونا مقابل رئال مادرید هم محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کومان حالا دومین سرمربی تاریخ لالیگا است که در 3 ال کلاسیکوی نخستش شکست می خورد. آخرین باری که یک سرمربی به این رکورد منفی دست پیدا کرد، به بیش از 80 سال قبل برمی گردد؛ پاتریک اوکانل، طی سال های 1935 تا 1940 در اولین، دومین و سومین ال کلاسیکویش به عنوان سرمربی بارسلونا شکست خورد. 

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس اطلاعیه باشگاه پرسپولیس در خصوص تبلیغات محیطی مهدی طارمی آقای گل فعلی لیگ پرتغال کریستیانو رونالدو موضعش درباره سولسشر را مشخص کرد سایه سنگین زیدان روی سر مربیان تحت فشار؛ از سولسشر و پوچتینو تا دشان

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۱۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • عبدلی سومین بار حدنصاب ملی شنا را در مسابقات آلمان جابجا کرد
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • خوش و بش محمد صلاح با مویس، سرمربی حریف پس از به ثمر رسیدن گل دوم وست هم
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • (ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست
  • مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام