Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان طرفداران و مخاطبان زیادی دارد و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از این بستر به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

آغوش عاشقانه مانت و توپ فوتبال/ تبریک تولد کیلین امباپه به اسطوره برزیلی

کریم بنزما بازیکن تیم رئال مادرید در پی پیروزی این تیم مقابل بارسلونا عکسی را منتشر کرد و ابراز خوشحالی کرد.

وینیسیوس جونیور هم تیمی بنزما در رئال نیز از پیروزی شان مقابل بارسا ابراز خرسندی کرد.

مهدی طارمی بازیکن برجسته ایرانی تیم پورتو با انتشار عکسی از خودش در فضای مجازی بابت موقعیتش خدا را شکر کرد.

علی کریمی پیشکسوت پرسپولیس عکسی از خودش را در فضای مجازی منتشر کرد و علامت هایی از برگ های پاییزی را در کپشن آن قید کرد.

شجاع خلیل زاده ملی پوش فوتبال ایران عکسی از خوش را منتشر کرد و متنی زیبا را به اشتراک گذاشت.

" می خندم و می بخشم،
خدا نيستم،
ولی زير سايه اش بزرگ شدم "

سروش رفیعی بازیکن تیم سپاهان عکسی از خودش را با هوادارانش به اشتراک گذاشت و از کسب سه امتیاز مثبت خدا را شکر کرد.

محسن بنگر فوتبالیست ایرانی عکسی از خودش در کنار گل محمدی و پیروانی را منتشر کرد و از دیدار امروزش با اعضای تیم پرسپولیس ابراز خوشحالی کرد.

" چه زیبا بود بعد از چند سال دوستامو بزرگامو دیدمو لذت بردم و چه کادویی زیباتر از پیراهن پرسپولیس بزرگ ممنونم از آقا یحیی و افشین خان و آقا کریم "

رضا حسنزاده پیشکسوت فوتبال ایران با انتشار پستی در فضای مجازی درباره ابتلایش به بیماری کرونا نوشت.

" با سلام خدمت همه هواداران ،پیشکسوتان و دوستان عزیزم ،
چند وقتی رو در بیمارستان گذروندم ،در گیر کرونا و عوارض جانبی وحشتناکش هستم خدارو هزاران بار شاکرم با کمک دکتر های عزیز ،دوستان و دعای خیر شما عزیزان از اون روزهای سخت بخیر گذشتم .
تشکر میکنم از همه عزیزانی که در این مدت جویای احوالم بودن با پیام ها و تماس های گرمشون بهم روحیه دادن هرگز محبت هاشون رو فراموش نمیکنم
لطفا جدی بگیرید و مراقب خودتون و خانواده باشید .
برای تک تکتون ارزوی سلامتی دارم "

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزشکاران ایرانی فوتبالیست معروف فوتبالیست مشهور فضای مجازی عکسی از خودش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۱۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست

ایسنا/اصفهان بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است تیمش توانایی کسب ۱۸ امتیاز از ۶ بازی را دارد و گفت: اگر بتوانیم ۱۸ امتیاز را بگیریم که کار نشدنی نیست، جایگاهمان را خیلی در جدول بالا خواهیم آورد.

کمال کامیابی‌نیا در آخرین تمرین ذوب‌آهن پیش از دیدار با نساجی در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: شرایط بسیار خوبی داریم. در بازی‌های خانگی خیلی نتوانستیم خوب نتیجه بگیریم، اما بازی قبل با آلومینیوم توانستیم امتیاز بگیریم و ۶ بازی دیگر باقی مانده است. اگر بتوانیم ۱۸ امتیاز را بگیریم که کار نشدنی نیست، خیلی جایگاهمان را در جدول بالا خواهیم آورد.

او درباره بازی با نساجی توضیح داد: جدول و جایگاه تیم‌ها مشخص است. نساجی انگیزه‌های خود را دارد، ما هم اهدافمان را دنبال می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم در این بازی خانگی با ارائه بازی خوب امتیاز کامل را کسب کنیم.

بازیکن گاندوها خطاب به هوادارانشان گفت: از هوادارانمان می‌خواهم در این ۶ بازی مانده یارمان باشند و در بازی‌های خانگی حتما برای حمایت بیایند. ذوب‌آهن تیم ریشه‌داری است و امیدوارم فردا هم در کنارمان باشند. اگر باشگاه در آینده برنامه‌ریزی خوبی داشته باشند، تماشاگران خودشان به ورزشگاه می‌آیند.

طرز فکر تیم عوض شد

محمد حسین اسلامی، دیگر بازیکن ذوب‌آهن نیز شرایط و تمرینات تیمش را خوب ارزیابی و اظهار کرد: این هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. بازی مهمی برای هر دو تیم است و امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم.

او ادامه داد: با برد آلومینیوم طرز فکر تیم عوض شد،

بازی تراکتور حیف شد. خودم هم شرایط خوبی دارم و امیدوارم با زحمات همه بچه‌ها به نتیجه برسیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • پشت‌پرده عکس‌ جعلی ترانه علیدوستی و پدرش
  • اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس
  • اخبار جعلی از سر و کول هنرمندان بالا می‌رود
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس
  • اسم عبدالکریم حسن عوض شد؛ من را کیمو صدا کنید!