Web Analytics Made Easy - Statcounter

شامگاه امشب (یکشنبه شب) نشستی با حضور ایاد علاوی، محمود المشهدانی و خالد العبیدی در منزل نوری مالکی نخست وزیر اسبق عراق برگزار شد.

به گزارش مشرق، در پایان نشست گروههای سیاسی عراق بیانیه‌ای مطبوعاتی منتشر و نتایج رایزنی رهبران عراقی معترض به نتایج انتخابات در اختیار افکار عمومی قرار گرفت.

بخش‌هایی از این بیانیه به شرح ذیل است:

جریان‌های ملی گرای معترض به نتایج انتخابات امشب در دفتر رهبر ائتلاف دولت قانون تشکیل جلسه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افراد حاضر در این نشست آخرین حوادث و رخدادهایی که مبین وقوع اختلال بزرگ در نتایج اعلام شده آرا است را بررسی کردند.

جریان‌های حاضر در این نشست بر رد نتایج فعلی آرا و رویکرد گزینشی کمیساریای انتخابات در تعامل با اعتراضات تاکید کرده و از کمیساریا خواستند تا با جدیت به اعتراضات تقدیم شده رسیدگی و نسبت به شمارش دستی آرا اقدام کند.

جریان‌های حاضر از رئیس جمهور عراق هم خواستند تا از جایگاه خود به عنوان حامی قانون اساسی کشور وارد عمل شده و اجازه بدتر شدن اوضاع را ندهد.

حاضرین از تلاش‌ نیروهای امنیتی در حفاظت و حمایت از تظاهرات کنندگان و نیز معترضانی که همچنان رویه مسالمت آمیز خود را حفظ کرده‌اند، تشکر و قدردانی کردند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان نوری مالکی انتخابات عراق عراق مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۲۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالسازی خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره

احمد جاسم نعیم در گفتگو با ایرنا و در  نشست راه‌اندازی خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره در بندر خرمشهر اظهار کرد: هدف اساسی این نشست بررسی فنی، تخصصی و نهایی برای فعال شدن این خط مسافری دریایی است که امیدواریم ظرف ۲ ماه آینده به صورت رسمی شاهد برقراری سفر دریایی از خرمشهر به بصره و برعکس باشیم.

وی افزود: به دنبال این هستیم که تعرفه‌ سفر دریایی از بندر خرمشهر به مقصد بصره و برعکس را به حداقل‌ترین میزان کاهش و یا آن را از بین ببریم و آمادگی کاملی برای استقبال از مسافران خط دریایی عازم از بندر خرمشهر به بصره در کشور عراق داریم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل دریایی کشور عراق گفت:سازمان حمل و نقل دریایی کشور عراق آماده استقبال از سرمایه‌گذاران ایرانی برای ایجاد فضای گردشگری دریایی و اقدامات مربوط به آن است.

بندرخرمشهر با برخورداری از ۲۰ پست اسکله، ۲۳۰ هکتار وسعت، تجهیزات پیشرفته، قرار گرفتن در محدوده منطقه آزاد تجاری اروند، بهره مندی از سیستم حمل و نقل چند وجهی و اتصال به کریدور بندرامام خمینی(ره) به عنوان سومین بندر آزاد کشور در حوزه خلیج فارس محسوب می شود.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • فعالسازی خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد
  • نتایج نشست مشترک جنبش فتح و حماس در چین چه شد؟
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر