Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال در گام دوم خود در لیگ برتر در دیداری خارج از خانه به مصاف ذوب آهن اصفهان می‌رود.

به گزارش برنا؛ پس از این که آبی‌های تهرانی در دیدار اول خود برابر هوادار با نمایشی متفاوت در دو نیمه متفاوت موفق به پیروزی برابر شاگردان رضا عنایتی شدند حالا در اولین بازی خارج از خانه خود که در هفته دوم لیگ بیست و یکم رقم می خورد، به اصفهان رفته‌اند تا برابر ذوب‌آهن به میدان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیروزی یک بر صفر استقلال در گام اول لیگ برتر به لحاظ امتیازی و نتیجه‌ای برای این تیم اتفاق خوبی بود تا آبی‌ها استارت موفقی را در فصل جدید لیگ داشته باشند. این تیم که با تغییرات زیاد در ترکیب پای به فصل جدید فوتبالی گذاشته در ادامه بازی‌های خود در لیگ بیست و یکم به اصفهان رفته تا خود را برای دیدار برابر شاگردان مهدی تارتار آماده و مهیا کند، ذوبی آهن که فصل جدید را با کادر فنی جدید آغاز کرده در بازی اول خود در لیگ بیست و یکم، در دیداری خارج از خانه و در مصاف با صنعت‌نفت در آبادان به پیروزی ویژه‌ای برابر تیم منصوریان دست پیدا کرد و در حالی که بازی تا دقایق پایانی با تساوی دنبال می‌شد، گل دیرهنگام شاگردان مهدی تارتار سه امتیاز ارزشمند این دیدار را نصیب ذوبی‌ها کرد تا این تیم اصفهانی خوشحال و دست پر آبادان را ترک کند.

تقابل امروز استقلال و ذوب‌آهن در اصفهان در شرایطی رقم می‌خورد که استقلال طی 5 دیدار قبلی خود در فولادشهر در دیدار برابر ذوب آهن، موفق به کسب برد نشده تا حالا یکی از هدف های آبی‌ها در مصاف برابر سبزهای اصفهانی شکستن طلسم خود در فولادشهر باشد، موضوعی که می‌تواند اتفاق جالبی را برای استقلالی‌ها رقم بزند.

این دو تیم در فصل قبل سه بار روبروی هم قرار گرفتند که یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست سهم هر یک از این تیم ها بود. در بازی رفت لیگ، در جدال استقلال و ذوب‌آهن، ماحصل تلاش دو تیم با تساوی به پایان رسید. این در شرایطی بود که در بازی برگشت ذوب آهن موفق شد با برتری دو بر یک سه امتیاز حساس را از استقلال بگیرد اما این پایان کار دو تیم در فصل قبل نبود و در جام حذفی هم شاهد رویارویی این تیم ها بودیم که استقلال در جام حذفی موفق شد از سد ذوب آهن عبور کرده و به نوعی انتقام شکست در لیگ برتر را از حریف خود بگیرد.

دیدارهای استقلال و ذوب آهن در اکثر ادوار لیگ از اتفاقات جالب زیادی برخوردار بوده و پیش بینی می شود این بار هم تقابل سفید و سبزهای ذوب آهن و آبی پوشان استقلال در هفته دوم لیگ برتر با شرایط خاصی به پایان برسد. باید منتظر ماند و دید امروز در دیدار این دو تیم در نصف جهان چه نتیجه ای رقم خواهد خورد و سه امتیاز این بازی به چه نحوی بین دو تیم تقسیم می شود؟!

انتهای پیام/ 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی اصفهان ذوب آهن استقلال لیگ برتر صنعت نفت جام حذفی جهان استقلال اصفهان ذوب آهن لیگ برتر پیروزی مهدی تارتار فولادشهر طلسم هفته دوم نصف جهان لیگ برتر ذوب آهن دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۲۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیر:گرفتن حق امضای من درست نیست، بعضی دنبال هیجان هستند/ امروز بهترین اتفاق بعد از انقلاب برای استقلال بود+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی خطیر بعد از برگزاری مراسم واگذاری باشگاه استقلال به بخش خصوصی اظهار کرد:این اتفاق را به همه هواداران باشگاه استقلال تبریک می‌گویم. مطمئنا 5 اردیبهشت 1403، در حافظه همه آن‌ها به عنوان یک روز بزرگ و فصل جدید در تاریخ باشگاه، می‌ماند. امروز بزرگترین اتفاق برای باشگاه استقلال افتاد. بعد از قهرمانی آسیا در سال 1990، این بزرگ‌ترین اتفاق باشگاه استقلال بعد از انقلاب بود.

وی افزود: از دولت، رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور، وزیر ورزش، وزیر اقتصاد و همه عزیزانی که این اتفاق خوب را توانستند بعد از این همه انتظار و مشکلاتی که دو باشگاه داشتند، رقم بزنند تشکر می‌کنم. از آقای علی عسگری مدیرعامل و زیرمجموعه‌های هلدینگ خلیج فارس تشکر می‌کنم که پیشنهاد خرید استقلال را دادند و این قرارداد نهایی شد.

مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه ایا به کارش ادامه می دهد یا خیر گفت: حق طبیعی یک مجموعه است با افراد جدید و تغییر مدیرعامل و هیات مدیره کار کنند.چه باشم و چه نباشم بسیار خوشحالم که این اتفاق برای باشگاه استقلال رقم خورده است. اثرات این روز بزرگ در آینده برای باشگاه استقلال مشخص می شود.

خطیر ضمن رد خبر گرفتن حق امضا از وی گفت: باید منتظر بمانیم دوستان در شرکت هولدینگ خلیج فارس چه برنامه ای برای آینده دارند. اجازه بدهید از این روز لذت ببریم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می دهد.خواهش می کنم خیلی به حواشی و حق امضا گرفتن و این مسائل دقت نکنید. یکسری دنبال هیجانات هستند.مطمئنم اتفاقات خوبی برای استقلال رخ می دهد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نگاهی به دومین بازی ذوب‌آهن در جام حذفی؛ دوئل انتقامی
  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • باخت بد استقلال در یک دیدار دوستانه برابر تیمی از اسلامشهر!
  • بارش باران بهاری در فولادشهر اصفهان + فیلم
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • خطیر:گرفتن حق امضای من درست نیست، بعضی دنبال هیجان هستند/ امروز بهترین اتفاق بعد از انقلاب برای استقلال بود+فیلم
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور