Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک‌ گزارش نشان می دهد که امسال ۵ مورد خودکشی و ۸ مورد دیگر مرگ و میر در زندان بدنام شهر نیویورک رخ داده است.

خبرگزاری میزان - جزیره ریکرز در شهر نیویورک آمریکا، دارای یکی از بزرگترین و بدنام‌ترین زندان‌های جهان، پس از مرگ بیش از ۱۲ زندانی تنها در این سال، در شرایطی که مقام های منتخب و حامیان آن را بحران بشردوستانه می‌نامند، به نقطه شکست می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «گاردین»، این زندان که در جزیره‌ای بین منطقه برانکس و کوئینز واقع شده، دچار هرج و مرج خطرناک شده است.

افرادی که دسترسی به بازدید از این زندان را داشتند گزارش کردند که زندانیانی را با زخم‌های ناشی از آسیب به خود یا همان خودزنی دیده اند.

بیش از ۵ هزار و ۷۰۰ نفری که در شهر نیویورک زندانی هستند در ریکرز نگهداری می‌شوند و بیشتر آن‌ها منتظر محاکمه هستند، زیرا نمی‌توانند وثیقه بالایی را که قضات ناظر بر پرونده آن‌ها تعیین کرده اند بپردازند.

برخی از مقام های منتخب ایالتی و محلی که به تازگی از این مجموعه بازدید کرده اند، مانند تیفانی کابین، مدافع عمومی سابق و نامزد دموکرات‌ها برای شورای شهر، با دیدن وضعیت این زندان ابراز نگرانی کردند.

کابین می گوید «آن‌ها(زندانیان) روی زمین خوابیده بودند.»

بیشتر بخوانید: نابرابری نژادی بی پایان در سیستم قضایی و زندان‌های آمریکا مرگ سیزدهمین زندانی در زندان‌های نیویورک در سال ۲۰۲۱

شورای شهر نیویورک پیشتر به تعطیلی دائمی زندان ریکرز در سال ۲۰۲۶ رای داده بود، اما بدتر شدن شرایط اخیر باعث ایجاد تردید در مورد پایداری این مجموعه زندان‌های بزرگ حتی در ۵ سال آینده شده است.

وکلای دادگستری می‌گویند با حدود ۵۰۰ سلول غیرقابل استفاده، کمبود سرویس‌های بهداشت و نیرو‌های کم محافظ زندان، معلوم نیست این مجموعه زندان چه مدت می‌تواند به کار خود ادامه دهد.

به گفته دفتر پزشکی قانونی مرکزی شهر نیویورک، از ۱۱ نفری که تا کنون به طور رسمی در زندان ریکرز در سال ۲۰۲۱ جان خود را از دست داده اند، ۵ نفر خودکشی کرده اند و مابقی موارد در دست بررسی است.

علاوه بر آمار غیرعادی مرگ و میر، گزارش هرج و مرج در این زندان از سوی مقام ها که ماه گذشته از جزیره دیدن کردند، هشدار‌هایی درباره بدتر شدن شرایط در جزیره به صدا درآورد.


انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا جو بایدن حقوق بشر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا آمریکا جو بایدن حقوق بشر شهر نیویورک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۲۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مدیریت بحران استانداری مرکزی

مدیریت بحران استانداری مرکزی هشدار مهم صادر کرد: رخداد صاعقه‌های مرگبار از ظرفیت به شدت بالایی برخوردار است.

در این هشدار آمده است: رخداد صاعقه‌های مرگبار در روز جمعه با ورود ناوه آشوبناک مدیترانه‌ای از ظرفیت به شدت بالایی برخوردار است که میتواند منجر به مرگ افراد به دلیل برق گرفتگی و سوختگی شدید ناشی از برخورد صاعقه شود.

اکیدا هشدار می‌دهیم طی روز جمعه از چرای دام در ارتفاعات و مناطق دشتی، انجام امورات کشاورزی در محیط‌های باز، قرارگرفتن در بلندی‌ها و و در مجاورت اجسام فلزی و کوهنوردی پرهیز کنید!

در تصویر بالا مناطق با رنگ جگری و بخصوص بنفش پتانسیل خطرناکی از جهت رخداد صاعقه‌های شدید را دارند.

محتوای این اطلاعیه را به اطلاع سایرین برسانید.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • کوهدشت جاده کمربندی ندارد
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • تیراندازی در نیویورک؛ ۱ نفر کشته و ۳ نفر زخمی شدند
  • گل لیونل مسی به نیویورک رد بولز روی پاس لوییس سوارز / فیلم
  • تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم
  • (ویدئو) ترامپ برای آتش نشانان نیویورک پیتزا برد
  • تصادف مرگبار زنجیره‌ای در آزاد راه خلیج فارس
  • (ویدئو) سیل مرگبار در برزیل
  • هشدار مدیریت بحران استانداری مرکزی