Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیش از ۴۷۶ هزار قرارداد آتی به ارزشی بالغ بر ۱۱ هزار و ۱۰۲ میلیارد ریال در مهرماه امسال در بازار مشتقه بورس کالای ایران منعقد شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در جریان معاملات هفتمین ماه امسال، معامله گران در بازار مشتقه بورس کالای ایران 476 هزار و 819 قرارداد آتی را به ارزشی بیش از 11 هزار و 102 میلیارد ریال منعقد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس در مهر ماه سال جاری تعداد  432 هزار و 830 قرارداد آتی زعفران نگین به ارزشی بیش از 9275 میلیارد و 662 میلیون ریال برای تحویل در دو سررسید آبان و دی ماه منعقد شد.

معامله گران با انعقاد 7 هزار و 690 قرارداد آتی زعفران پوشال به ارزش 110 میلیارد ریال را برای تحویل آبان ماه امسال ثبت کردند.

همچنین در مهر ماه 174 قرارداد آتی پسته تحویل مهر و آذر ماه 1400 نیز به ارزش بیش از 32 میلیارد ریال بالغ شد.

افزون بر این در مهر ماه امسال 153 قرارداد آتی زیره سبز با دوره  تحویل مهر و آذر ماه به ارزش بیش از 13 میلیارد و 660 میلیون ریالی منعقد شد.

ین گزارش می‌افزاید: 22 هزار و 386 قرارداد آتی نقره نیز برای سررسیدهای مهر، آبان و  آذر در حالی منعقد شد که ارزش 457 میلیارد ریالی برای این دارایی پایه رقم خورد.

انعقاد 135 هزار و 86 قرارداد آتی صندوق طلا هم با دوره تحویل مهر، آبان، آذر و بهمن ماه به ارزش بیش از 1212 میلیارد ریالی به ثبت رسید.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازار سرمایه بورس کالا بازار سرمایه بورس کالا میلیارد ریال قرارداد آتی ماه امسال منعقد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۲۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم

ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از توقیف ۶ دستگاه خودرو سواری حامل کالای قاچاق و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۹ میلیارد ریال در شهرستان دیلم خبر داد. 

به گزارش ایسنا، سرهنگ امید  صابر بعدازظهر روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان داشت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران انتظامی شهرستان دیلم در حین کنترل محورهای مواصلاتی، به ۶ دستگاه خودرو سواری مشکوک می‌شوند که رانندگان به محض رویت مامورین اقدام به فرار می‌نمایند اما با ایجاد موانع فیزیکی پس از طی مسافتی توقیف شدند.

وی افزود: در بازرسی صورت گرفته از خودروهای متوقف شده انواع کالای قاچاق فاقد مدارک معتبر قانونی را کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم با اشاره به اینکه ارزش کالای قاچاق کشف شده بیش از  ۹ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و تعداد ۶ نفر متهم دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • زاکانی: ورود اولین نمونه قطار چینی در خرداد به تهران | تمام قراردادهای ما ضمانت بانکی دارد | می خواهند قراردادمان با چین را منحل کنند اما نمی توانند
  • زاکانی: اولین نمونه قطار چینی در خرداد به تهران می رسد | تمام قراردادهای ما ضمانت بانکی بین المللی دارد
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز