Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@03:10:04 GMT

تایلند، سر آمریکا را کلاه گذاشت

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۲۹۰۹

تایلند، سر آمریکا را کلاه گذاشت

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، در دوران همه‌گیری کرونا، آمریکا ده‌ها میلیون دستکش طبی نیتریلی استفاده شده از تایلند وارد کرده است. 

شبکه خبری سی‌ان‌ان در گزارشی با اشاره به این موضوع اعلام کرد که در دوران همه‌گیری کرونا شرکت‌های غیرقانونی متعددی در تایلند سر بر آوردند، جایی که کارگرانی که اکثر مهاجر بودند اقدام به شستشو و بازیابی دستکش‌های طبی می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با توجه به دوران همه‌گیری و درخواست بسیار زیاد برای این دستکش‌ها، این محصولات به کشورهای مختلف صادر می‌شدند. 

بر اساس تحقیقی که از داده‌های واردات و توزیع‌کنندگان گردآوری شده، مشخص شد که میلیون‌ها از این نوع دستکش‌های دست دوم و تقلبی از آمریکا سر در آورده‌اند. 

«داگلاس استین» از کارشناسان صنعتی می‌گوید: «حجم گسترده‌ای از محصولات بد وارد آمریکا شده که شامل جریان بی‌پایانی از دستکش‌های کثیف، دست دوم و غیراستاندارد می‌شود و مقام‌های فدرال تازه در حال فهمیدن حجم گسترده این موضوع هستند». 

این تحقیق پس از آن آغاز شد که یک شرکت آمریکایی در تماس با اداره گمرک آمریکا و سازمان غذا و داروی این کشور اعلام کرد که محموله‌ای از دستکش‌های کثیف از تایلند دریافت کرده است. 

سی‌ان‌ان گزارش داد با وجود این گزارش، شرکت تایلندی که مسئول ارسال این دستکش‌ها به آمریکات بوده تا ماه جولای همچنان در حال صادرات محصولات خود به آمریکا بوده است. 

سرانجام در ماه آگوست، سازمان غذا و دارو، یک محموله از تجهیزات حفاظت فردی که از تایلند آمده بود را در مرز توقیف می‌کند. این اقدام پنج ماه پس از دریافت اولین گزارش درباره دست دوم بودن دستکش‌ها انجام پذیرفته است. 

هنوز گزارشی درباره آسیب دیدن یا بیمار شدن کادر به دلیل استفاده از این تجهیزات حفاظت فردی آلوده منتشر نشده است.

کد خبر 633840 برچسب‌ها كروناويروس ایالات متحده آمریکا تایلند

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس ایالات متحده آمریکا تایلند دستکش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۲۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن

رسانه‌های یمنی از حمله مجدد ارتش آمریکا و انگلیس به یمن خبر دادند.

به گزارش ایسنا، سایت خبری «المسیره» یمن امروز سه شنبه گزارش کرد جنگنده‌های آمریکا و انگلیس منطقه «راس عیسی» در استان ساحلی الحدیده یمن را هدف قرار دادند.

ارتش آمریکا و انگلیس از زمان شروع جنگ غزه و پشتیبانی جنبش انصارالله یمن از مردم غزه و مقاومت فلسطین، همواره مناطق مختلف یمن را مورد حمله قرار می‌دهند.

آمریکا و انگلیس پیش از این هم، ۲ منطقه‌ در شهرستان «باجل» واقع در استان «الحدیده» هدف قرار دادند.

انصارالله یمن اعلام کرده تا زمان توقف جنگ غزه و لغو محاصره این باریکه به حملات خود علیه کشتی‌های رژیم صهیونیستی و نیز کشتی‌های آمریکا و انگلیس در دریای سرخ حمله می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • گزارش تصویری | در دانشگاه های آمریکا چه می گذرد
  • داداش کلاه یادت نره 
  • چرا هیچ دستگاه نظارتی به داد مستاجران نمی‌رسد | اختیار آینده زندگی ما دست صاحبخانه هاست! | مستاجران به ناچار اجازه می‌دهند بر سرشان کلاه برود
  • رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس
  • داوید رایا یا جوردن پیکفورد؛ چه کسی برنده دستکش طلایی فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس می‌شود؟
  • صد و پنجاه و نهمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • دستکش طلا به دروازه‌بان ایران رسید
  • گزارش‌زنده؛ ایران ۲ - تایلند ۰
  • ایران - تایلند؛ گزارش زنده