Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@19:42:57 GMT

شهریاری: از سوریه و لبنان شناخت کافی داریم

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۲۹۲۷

شهریاری: از سوریه و لبنان شناخت کافی داریم

ملی‌پوش بسکتبال بانوان کشورمان می‌گوید: با سوریه و لبنان در مسابقات غرب آسیا بازی کرده‌ایم و شناخت کافی داریم. - اخبار ورزشی -

فائزه شهریاری با بیان این مطلب به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: با تیم‌های سوریه و لبنان در مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا و مسابقات غرب آسیا بازی کرده‌ایم و از این دو تیم شناخت کافی داریم و امیدوارم همان چیزی که هستیم را به نمایش بگذاریم و از مسابقات موفق بیرون بیاییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص تیم اندونزی که در صورت صعود به مرحله دوم مسابقات کاپ آسیا رقابت خواهند کرد، اظهار داشت: از تیم اندونزی شناخت کافی نداریم، اما کادر فنی از این تیم شناخت کافی دارد و امیدوارم آن بازی را نیز با موفقیت پیشت سربگذاریم و با کسب عنوان قهرمان به سید یک مسابقات کاپ آسیا صعود کنیم.

ملی‌پوش بسکتبال کشورمان با اشاره به اینکه برای نخستین بار رقابت در کاپ آسیا را تجربه می‌کند، خاطرنشان کرد: برای نخستین بار این تجربه را کسب می‌کنیم، اما کادر فنی برای تک تک لحظات تمرینات‌مان برنامه‌ریزی کرده است و ما هر روز پیشرفت کرده‌ایم و 99 درصد آماده هستیم تا پایان اردو هم به حداکثر آمادگی می‌رسیم. 

وی با بیان اینکه بازی تدارکاتی ترکیه در بالا رفتن آمادگی تیم کمک می‌کند، افزود: بازی‌های تدارکاتی حکم مسابقات را برای ما دارد و چون نسبت به کشورهای دیگر بازی‌های بین‌المللی کمی داشتیم این مسابقات می‌تواند سکوی پرتاب و کسب مقام برای ما باشد.

شجاعی: اردوی تیم ملی بسکتبال بانوان 90 درصد قطعی شده است/ مسابقات سختی داریم اما مصمم به صعود هستیم

 

انتهای‌ پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسکتبال بسکتبال شناخت کافی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۲۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوومیدانی قهرمانی آسیا؛ ششمی مصدقی در پرش بانیزه

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مرحله نیمه نهایی رقابت ماده پرش با نیزه مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در شهر دبی امارات؛ ارشیا مصدقی نماینده کشورمان با ثبت حد نصاب ۴.۸۰ متر در جایگاه ششم این مسابقات ایستاد و به کار خود در این رویداد قاره‌ای پایان داد.

دیگر خبرها

  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • عکس/جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا
  • ایران - تایلند؛ گزارش زنده
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • افزایش ۴۶ درصدی ارزش دلاری صادارت غیرنفتی از گمرکات استان گلستان
  • دوومیدانی قهرمانی آسیا؛ ششمی مصدقی در پرش بانیزه
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند