Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک فردا سه‌شنبه ۴آبان در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می‌شود و تکلیف یک نفر باقی مانده از اعضای هیات اجرایی و خزانه دار مشخص خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک فردا سه شنبه چهارم آبان ساعت ۱۰ صبح در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مجمع علاوه بر ارائه گزارشات مالی و عملکرد سال گذشته کمیته ملی پارالمپیک، انتخابات اعضای هیات اجرایی برای تعیین یک عضو باقی مانده از هیات اجرایی و خزانه دار کمیته ملی پارالمپیک نیز انجام خواهد شد.

محمد شروین اسبقیان، مهدی گودرزی و محمدرضا محمودخانی برای شرکت در انتخابات هیات اجرایی و نعیمه نعیمی برای سمت خزانه داری کمیته ملی پارالمپیک ثبت نام کرده‌اند.

در حال حاضر محمود خسروی وفا رییس، غفور کارگری نایب رییس مردان، سیما لیموچی نایب رییس زنان و محمد تابع دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک است و هادی رضایی عضو افتخاری هیات اجرایی، محمدرضا مظلومی، سردار قاسم قاسمی، علی کشفیا، امیر ماندگار فرد و غلامرضا نوروزی اعضای اصلی هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک هستند.

پیش از این حمید علی عباس صمیمی رییس پیشین فدراسیون جانبازان و معلولان یکی از اعضای هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک بود که با رفتن وی، تکلیف یک نفر از اعضای هیات اجرایی مشخص نبود.

بنابراین فردا سه شنبه چهارم آبان پس از برگزاری انتخابات و رای گیری، تکلیف خزانه دار و یک نفر از اعضای هیات اجرایی باقی مانده کمیته ملی پارالمپیک مشخص خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک اعضای هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک هیات اجرایی خزانه دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۳۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند

سیدکمال‌الدین میرجعفریان در نشست تعیین تکلیف زمین آموزش‌وپرورش و اختصاص زمین برای دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و کتابخانه اظهار کرد: اقدام دستگاه‌ها برای جلوگیری از مسکوت ماندن زمین‌های واگذارشده ضروری است.

او افزود: برای زمین‌هایی که به دستگاه‌های اجرایی واگذار می‌شوند، باید طرح و برنامه احداث ارائه شده و تعیین تکلیف شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: راه‌وشهرسازی موظف است برای دستگاه‌هایی که نیاز دارند و طرح ارائه کرده‌اند، زمین تخصیص کند و اگر بدون تعیین تکلیف بماند، باید نسبت به واگذاری آن به دستگاه دیگر دارای شرایط اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • ببینید | ️جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد‌
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
  • مدیرعامل بانک شهر تکلیف درویش را مشخص کرد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند