Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، طبق اعلام سامانه ماسک، همچنان شهرستان‌های سمنان، شاهرود، گرمسار و دامغان وضعیت نارنجی کرونایی دارند.

شهرستان‌های مهدیشهر، آرادان و سرخه در وضعیت زرد کرونایی هستند و میامی تنها شهرستان آبی استان سمنان است.

طبق اعلام وزارت بهداشت، پیک ششم کرونا در در برخی استان‌های کشور آغاز شده است و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای قطع زنجیره شیوع کرونا در کنار افزایش هرچه بیشتر پوشش واکسیناسیون باید مدنظر شهروندان جامعه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آخرین تغییرات در نقشه رنگ‌بندی شهرستان‌های کشور که از چهارم آبان اعمال می‌شود، شهرستان‌های قرمز به ۲۲ مورد افزایش یافته است. ۱۲۸ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۱۵ شهرستان زرد و ۸۳ شهرستان آبی هستند.

طبق اعلام مسئولان دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا و قطع زنجیره انتقال ویروس در مناطق تابعه این دانشگاه حدود ۴۷ تا ۵۰ درصد است و ۸۲.۷ درصد جمعیت مشمول واکسناسیون دُز اول واکسن را دریافت کردند و در دُز دوم نیز ۴۹.۶ درصد جمعیت تحت پوشش تاکنون واکسن زدند.

انتهای پیام / ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رنگ بندی کرونا مبتلایان به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۳۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد چهار هزار شغل جدید در غرب استان سمنان

ناظریه  با بیان اینکه ۳۰ دستگاه اجرایی و ستادی در راستای ایجاد اشتغال در سامانه رصد تعهد دارند، گفت: سال ۱۴۰۲ مجموع تعهدات دولت برای اشتغالزایی در گرمسار ایجاد ۲ هزار و ۵۸۴ شغل و در آرادان ۶۱۱ فرصت شغلی جدید بود که قریب به چهار هزار شغل در غرب استان ایجاد شد.

وی افزود: از این آمار سهم گرمسار ایجاد سه هزار و ۵۸ فرصت شغلی با تحقق ۱۱۸ درصد و سهم آرادان با ایجاد ۸۹۶ فرصت شغلی جدید با تحقق ۱۴۶ درصد بود.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد صنایع سمنان در غرب استان مستقر است، خاطرنشان کرد: با توجه به شاخص رشد صنایع نسبت به رشد جمعیتی در غرب استان، این منطقه طی سال‌های آینده با کمبود نیروی کار مواجه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • جهش تولید با کارگران بدون دغدغه معیشتی محقق می‌شود
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد
  • بطحایی، وزیر اسبق آموزش و پرورش: ورود طلاب و روحانیون در مدرسه مسبوق به سابقه بوده است/ درس دینی را با روشی بسیار غلط ارائه می‌دهیم/ ما باید به شدت و سرعت روشمان را تغییر دهیم/ نمی‌شود با یک روش ناقص با مردم لج بازی کرد و به حرف‌های آنان گوش نداد
  • ارتقای ۱۱۳۱ پله‌ای رتبه جهانی و ۶۰ پله‌ای رتبه ملی دانشگاه بیرجند
  • ایجاد چهار هزار شغل جدید در غرب استان سمنان
  • ارتقای ۱۱۳۱ پله‌ای رتبه جهانی دانشگاه بیرجند
  • قلب خط دفاعی پرسپولیس بدون تغییر مقابل سپاهان