Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم والیبال نشسته شهرداری ورامین پس از انحلال این تیم از رقابتهای لیگ برتر به دلیل مشکلات مالی، گفت: انحلال این تیم از لیگ برتر سلیقه‌ای بوده و لطمه بزرگی برای تیم ملی والیبال نشسته خواهد بود.

فرید صائبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: انحلال تیم والیبال نشسته شهرداری ورامین از رقابتها لیگ برتر در شرایطی انجام شد که هفته آینده ۱۲ آبان لیگ برتر والیبال نشسته برگزار می‌شود و دیگر فرصتی برای پیدا کردن اسپانسر و حفظ بازیکنان این تیم وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: یکی از دلایل اصلی حذف این تیم که قهرمان سه دوره لیگ برتر والیبال نشسته مردان است، نبود منابع مالی عنوان می‌شود در حالی که من معتقدم در این زمینه سلیقه‌ای برخورد شده است، چون کمترین بودجه و هزینه مربوط به تیم والیبال نشسته بود که به دلیل کمبود اعتبارات از شرکت در لیگ برتر کنار گذاشته شود.

مربی والیبال نشسته شهرداری ورامین خاطرنشان کرد: با انحلال این تیم بسیاری از بازیکنان همچون داوود علیپوریان، صادق بیگدلی، میثم علیپور و.... چون امکان عقد قرارداد با سایر تیم‌ها را نداشتند در بلاتکلیفی بسر می‌برند و این لطمه بزرگی برای تیم ملی است.

وی افزود: پیش از شرکت در لیگ برتر، شهرداری ورامین به فدراسیون جانبازان و معلولان اعلام آمادگی کرده بود و مشکلی برای حضور در لیگ برتر نداشتیم اما با تغییر شهردار و شورای شهر متاسفانه در این زمینه تصمیمات سلیقه‌ای گرفته شد.

صائبی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم اردوی تیم ملی والیبال نشسته زودتر برگزار شود تا بازیکنان خوب تیم ملی که از لیگ جا مانده‌اند، از نظر آمادگی بدنی برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان که اسفند در چین برگزار می‌شود، دچار افت نشوند.

انتهای پیام

ین

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی والیبال نشسته والیبال نشسته شهرداری ورامین تیم والیبال نشسته لیگ برتر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام ارشد حماس : انحلال شاخه نظامی به شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین / مرزهای 67 را قبول می کنیم

مقام ارشد حماس گفت این مجموعه آماده است در صورت تشکیل دولت مستقل فلسطین به یک حزب سیاسی تبدیل شود و شاخه نظامی خود را منحل کند.

به گزارش عصرایران، "خلیل الحیه" رئیس هیات مذاکره کننده حماس با اسرائیل برای توقف جنگ و تبادل اسرا گفت:  در صورت تشکیل کشور مستقل فلسطین، جنبش حماس حاضر است با یک آتش بس 5 ساله یا بیشتر با اسرائیل موافقت کند، شاخه نظامی خود را منحل کند و به یک حزب کاملا سیاسی تبدیل شود.

الحیه در گفتگو با آسوشیتدپرس در استانبول گفت ارتش اسرائیل تنها 20 درصد از نیروی انسانی و میدانی حماس را نابود کرده است. وی ادامه داد: اگر اسرائیل نتوانند حماس را از بین ببرند، راه حل چیست؟ راه حل این است که به سمت یک توافق حرکت کنیم.

وی افزود: حماس بیش از یک بار پیشنهاد ایجاد یک کشور فلسطینی در کرانه باختری و غزه با پایتختی شهر قدس/ اورشلیم و بازگشت آوارگان در چارچوب قطعنامه های بین المللی را داده است. در نتیجه در یک کشور مستقل زندگی و با آتش بس 5 ساله یا بیشتر موافقت می کنیم."

خلیل الحیه مقام ارشد حماس 

الحیه درباره سرنوشت سلاح‌ و شاخه نظامی حماس گفت: "هم اکنون کارکرد سلاح، مقاومت و مبارزه چیست؟ وظیفه آن، اخراج اشغالگران است. همه تجربه های ملت هایی که با اشغالگران مبارزه نظامی کردند این است. وقتی به استقلال رسیدند و به حقوق و کشور مستقل خود رسیدند چه کار کردند؟ به احزاب سیاسی تبدیل شدند. نیروهای نظامی آنها هم به ارتش ملی تبدیل شدند.  وقتی استقلال یافتند و به حقوق خود دست یافتند، این نیروها به احزاب سیاسی  و نیروهای رزمی آنها هم به ارتش ملی تبدیل شدند.

وی افزود: اگر کشور فلسطین را تشکیل دهیم و حقوق ملی خود را به دست آوریم هر چه داریم به ساختار اساسی این کشور تبدیل می شود.

این برای نخستین بار است که حماس با این صراحت، از شرایط انحلال شاخه نظامی خود صحبت می کند. همچنین اولین بار است حماس با این شفافیت، مرزهای فلسطین در محدوده 1967 (کرانه باختری، غزه و شهر قدس / اورشلیم) را قبول می کند. تاکنون حماس ، اشغال اسرائیل را در تمامی مرزهای فلسطین تاریخی یعنی از دریای مدیترانه تا رود اردن می دانست و خواستار پایان این اشغال بود.

این اظهار نظر به معنی قبول ضمنی و مشروط، موجودیت اسرائیل از سوی حماس است.

رهبر حماس آمادگی این جنبش را برای ادامه مذاکرات برای دستیابی به آتش بس و خروج کامل نیروهای اسرائیلی (از منطقه غزه) اعلام کرد.

خلیل الحیه طرح اسرائیل برای اشغال 20 درصد از منطقه غزه برای ایجاد آنچه که "منطقه امن" نام گذاری شده را "نامعقول" توصیف کرد. او گفت: ما نمی توانیم با بازگشت اشغالگران به نوار غزه موافقت کنیم. در ازای چه چیزی این اتفاق رخ می دهد؟ می‌خواهند زمین را با رضایت ما اشغال کند و اسرای (اسرائیلی) را  با موافقت ما، بازگردانند و همزمان جنگ ادامه یابد؟ آیا عاقلی وجود دارد که این موضوع را قبول کند؟

خلیل الحیه، رئیس هیئت حماس در مذاکرات  توقف جنگ غزه، در گفت وگو با شبکه " الشرق" از طرح اسرائیل برای اشغال دائمی 20 درصد از منطقه غزه خبر داد و گفت اسرائیل می خواهد منطقه غزه را به دو بخش شمالی - جنوبی تقسیم کند.
نیروی زمینی ارتش اسرائیل در حمله به غزه، یک جاده خاکی شرقی - غربی در وسط این منطقه ایجاد کرده است. همچنین در مرکز این جاده هم در حال تبدیل یک بیمارستان، به پایگاه نظامی است.

رهبر حماس بر مشروعیت مقاومت فلسطین در برابر اشغالگری اسرائیل تاکید کرد و گفت: آیا مقاومت در برابر اشغالگری جرم است؟... آیا اسرائیل یک نهاد اشغالگر است یا نه؟ قانون بین الملل می گوید اسرائیل یک رژیم اشغالگر است و بنابراین من به عنوان یک شهروند حق مقاومت در برابر اشغالگر را دارم.

وی افزود: مقاومت اشکال مختلفی دارد، بنابراین ما در برابر آن (اشغالگری اسرائیل) مقاومت کردیم و مقاومت خواهیم کرد تا زمانی که حقوق خود را بگیریم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اسرائیل و فلسطین ، راه حل تک کشوری یا دو کشوری؟ (بخش 2)  اسرائیل و فلسطین ، راه حل تک کشوری یا دو کشوری؟ (بخش 1) 200 روز جنگ اسرائیل در غزه ؛ جهان شکست خورد

دیگر خبرها

  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف؛ کسری‌های آن‌ها از چه محلی پرداخت خواهد شد؟
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • مقام ارشد حماس : انحلال شاخه نظامی به شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین / مرزهای 67 را قبول می کنیم
  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • (ویدئو) تلاش برای نجات ده‌ها نهنگ به گل نشسته در غرب استرالیا
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • طعنه سنگین رشیدی کوچی به کریمی قدوسی: گفته بودی من نفوذی اسرائیلم، اما خدا جای حق نشسته
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند