Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@22:57:47 GMT

میزبانی لبنان و سوریه از تیم ملی ایران با VAR

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۵۰۰۶

میزبانی لبنان و سوریه از تیم ملی ایران با VAR

تیم‌های ملی لبنان و سوریه در هفته پنجم و شش انتخابی جام جهانی با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی از تیم ملی ایران میزبانی خواهند کرد.

تیم ملی فوتبال ایران در هفته پنجم و ششم انتخابی جام جهانی در قاره آسیا با تیم های لبنان و سوریه دیدار خواهد کرد. شاگردان اسکوچیچ در هر دو دیدار مهمان هستند و در لبنان و اردن (محل بازی‌های سوریه) بازی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی لبنان که در بیستم آبان در ورزشگاه صیدا بیروت از تیم ملی ایران پذیرایی خواهد کرد، به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده که در این بازی از کمک داور ویدویی (VAR) استفاده خواهد شد. طبق ادعای رسانه های لبنانی نیز این کشور در حال رایزنی با AFC برای ورود این تکنولوژی به بیروت و استفاده از آن برای بازی با ایران هستند.

همچنین تیم ملی سوریه نیز در آغاز دور برگشت و در هفته ششم بازی ها در امان اردن میزبان ایران است که این تیم هم از کمک داور ویدیویی برای دیدار با تیم ملی ایران استفاده خواهد کرد که این موضوع به سود شاگردان اسکوچیچ هم خواهد شد.

سوریه در بازی اخیر خود مقابل لبنان با حساب ۳ بر ۲ شکست خورد که در این بازی گل عمر السوما، مهاجم سوریه با تشخیص VAR آفساید اعلام شد.

استفاده از این تکنولوژی در حالی است که ایران در دیدار با کره جنوبی از وجود VAR محروم شد. در حالی که این سیستم اجاره شده بود، کنفدراسیون فوتبال آسیا هیچ داوری را برای استفاده از سیستم مذکور اختصاص نداد.

در نهایت به علت اختلافات داخلی و برخی شایعات مانند دست داشتن برخی از مدیران تابعه رژیم صهیونیستی با شرکت هنگ کنگی سازنده VAR، قرارداد در آستانه فسخ شدن قرار گرفته است.

تیم ملی ایران در هفته هفتم و هشتم انتخابی جام جهانی در بهمن ۱۴۰۰ در ورزشگاه آزادی میزبان عراق و امارات است که گفته می‌شود در صورت نبود این تکنولوژی در ایران، شاید میزبانی از تیم ملی ایران سلب شود./ ایسنا

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۵۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند

 نخستین بازی سری فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا برگزار شد که در پایان، تیم الریاضی لبنان موفق شد شهرداری گرگان را با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ شکست دهد تا گام اول را محکم بردارد.

تیم شهرداری گرگان پیش از این دیدار، هر ۸ بازی خود در سوپر لیگ غرب آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشته بود.

شاگردان مصطفی هاشمی هر چهار کوارتر این بازی را به ترتیب با نتایج ۲۳-۲۲، ۲۲-۱۰، ۲۶-۱۸ و ۲۴-۱۰ واگذار کردند.

فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به صورت دو از سه برگزار می‌شود و هر تیمی که دو بار حریف خود را شکست دهد، قهرمان سوپر لیگ غرب آسیا می‌شود.  

برنامه سایر بازی‌های شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در فینال سوپر لیگ غرب آسیا:

بازی دوم

شهرداری گرگان - الریاضی لبنان: چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، ساعت ۲۱:۱۵ در تهران

بازی سوم

الریاضی لبنان - شهرداری گرگان: چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت، ساعت ۲۱:۴۵۰ در بیروت

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ارسال ۲۴۰ اثر به جشنواره طوفان القوافی
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • العهد در فینال ای اف سی کاپ