Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،علی رمضانی مقدم رییس آرد و نان اداره کل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: در ادامه طرح تشدید نظارت بر واحد‌های خبازی استان ۷ تیم بازرسی استانی متشکل از اداره کل غله، صمت، شبکه بهداشت و اتحادیه خبازان از ۸۶ واحد خبازی در شهرستان میاندورود با رویکرد رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا، رعایت ساعت کار، تعطیلات خودسرانه، وضعیت وزن چانه و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بازدید بعمل آوردند.

او افزود: در اجرای این طرح در شهرستان میاندورود ۸ واحد خبازی به دلیل تعطیلی خودسرانه جریمه شدند.

رمضانی مقدم گفت: ۵ واحد بدلیل کسری وزن چانه، ۱۸ واحد اخطار و یک واحد پلمب و قطع سهمیه بدلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ۷ مورد نیز به علت عدم رعایت بهداشت محیط و ۱۳ واحد به دلیل عدم حضور متصدی به تعزیرات معرفی و جریمه شدند.

او افزود: طرح تشدید نظارت و بازرسی بر واحد‌های خبازی به منظور چگونگی اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی پیشگیری و کنترل بیماری کرونا در کنار سایر اقدامات و بازرسی‌های ذاتی دستگاه‌های مرتبط از جمله دانشگاه علوم پزشکی و اداره صمت در شهرستان‌ها در حال اجرا است.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غله مازندران نانوایی متخلف ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۵۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی اکبر نصری سرآسیا اظهار کرد: طی رصد و پایش عمده فروشی‌های مصلی در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی مقادیر زیادی برنج تقلبی توسط یکی از افراد سودجو، بررسی موضوع را در کمترین فرصت ممکن آغاز کردیم.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد ادامه داد: طی بررسی‌های بیشتر به انباری در بازار مصلای مشهد رسیدیم که وجود برنج تقلبی در آن عنوان شده بود.

وی افزود: پس از رسیدن به انبار علی رغم مخالفت فرد متخلف جهت ورود به انبار با دستور قضائی به محل ورود پیدا کردیم.

نصری سرآسیا بیان کرد: پس از ورود به انبار با ۷ تن برنج تقلبی و ۳ دستگاه چرخ کیسه دوز و مقدار زیادی کیسه خالی برنج با برندهای درجه یک رو برو شدیم.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد تصریح کرد: پس از مشاهده تخلف در محل انبار و در حضور مسؤولین دستگاه‌های نظارتی صورت جلسه تنظیم و اموال امانت سپاری و نمونه جهت آزمایش به اداره نظارت بازرسی انتقال یافت.

وی با بیان اینکه با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد گفت: انبار در حضور مسؤولین نظارتی پلمب شد.

کد خبر 6088371

دیگر خبرها

  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد