Web Analytics Made Easy - Statcounter

تراکتور در هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال رو در روی صنعت نفت آبادان صف آرایی می کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز دوشنبه _۳ آبان ماه_ تیم فوتبال تراکتور در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸ در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌رود.

دیدار تیم‌های تراکتور و صنعت نفت آبادان

زمان بازی: دوشنبه ۳ آبان ماه ساعت ۱۸

ورزشگاه: بنیان دیزل

داوران: روح اله شریفی، محمد راهی، حمید رضا افشون و سعاد وفاپیشه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناظر: ایرج نظری

بازیکنان جدید تراکتور آماده بازی مقابل صنعت نفت آبادان

تیم فوتبال تراکتور در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال رو در روی گل گهر سیرجان قرار گرفت که با نتیجه چهار بر یک مغلوب این تیم شد. شاگردان کریمی در این بازی عملکرد بدی نداشتند، اما خط دفاعی آن‌ها شکننده کار کرد تا شکست سنگینی را اول فصل تجربه کنند.

با توجه به باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور، بازیکنان جدید این تیم شاهین ثاقبی و عبدالله حسینی اجازه بازی مقابل صنعت نفت را دارند که حسینی می‌تواند در خط حمله یاری دهنده دیگر بازیکنان باشد.

صنعت نفت آبادان هفته گذشته مقابل ذوب آهن به میدان رفت که با گل دقیقه ۹۲ عارف رستمی از این تیم شکست خورد. خرمگاه بعد از بازی با ذوب آهن اعتقاد داشت بازیکنان صنعت نفت آبادان از نظر بدنی شرایط خوبی ندارند که باید دید در بازی با تراکتور به شرایط آرمانی خود رسیده‌اند یا خیر.

تیم‌های تراکتور و صنعت نفت آبادان فصل گذشته دو بار در لیگ برتر به مصاف هم رفتند که در بازی رفت صنعت نفت آبادان با نتیجه دو بر یک تراکتور را شکست داد و در بازی برگشت هر دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

کد خبر 531012

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال تراکتورسازی فوتبال باشگاه تراکتورسازی تراکتور تبریز تراکتور سرمربی تراکتور تیم تراکتور تبریز تیم تراکتورسازی صنعت نفت آبادان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق صنعت نفت آبادان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۵۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تیم سقوط کننده از لیگ برتر به لیگ یک

تیم ریشه دار و پرقدمت صنعت نفت آبادان با تحمل شکستی دیگر مقابل یک تیم تازه تاسیس تهرانی، قعرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر شد و کاندیدای اول سقوط به لیگ دسته اول است.

به گزارش تابناک ورزشی، نفت آبادان با فراز کمالوند هم نتوانست از خواب بیدار شود و بعید است در هفته‌های پایانی معجزه ای رخ دهد. حالا باید منتظر دومین تیم سقوط کننده باشیم که جدال سنگینی بر سر آن در جریان است.

تیم هوادار تهران در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف صنعت نفت آبادان رفت که این دیدار با پیروزی 2 بر یک شاگردان شجاعی خاتمه یافت.

طالب ریکانی در دقیقه 19 از روی نقطه پنالتی زننده تک گل صنعت نفت بود و داریوش شجاعیان در دقیقه 25 و کریم اسلامی در دقیقه 27، دو گل هوادار را به ثمر رساندند.

صنعت نفت که مدت‌هاست خود را به‌عنوان جدی‌ترین گزینه سقوط به لیگ دسته اول معرفی کرده است، امروز هم در خانه هوادار شکست دیگری را تجربه کرد تا شاگردان فراز کمالوند هرچه بیشتر به سقوط نزدیک شوند.

امیرسامان سلطانی قضاوت این دیدار را برعهده داشت که میثم تهیدست و فرشاد محمدی‌مهر از صنعت نفت و کریم اسلامی، امین پورعلی و محمد میری از هوادار را با کارت زرد جریمه کرد.

دیگر خبرها

  • اولین تیم سقوط کننده از لیگ برتر به لیگ یک
  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • گزارش زنده: هوادار ۰- صنعت نفت ۰
  • قربانعلی‌پور نظاره‌گر بازی سرنوشت‌ساز لیگ (عکس)
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال/ اعلام ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال
  • ساعت پخش زنده بازی هوادار و صنعت نفت آبادان‌ + پخش آنلاین
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال