Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام محمد عرب مسوول اتحادیه دانش آموزان استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دوره آموزشی طلایه داران فردا، به منظور ایجاد آمادگی لازم در ابعاد مختلف مهارتی، تشکیلاتی و معرفتی برگزار میشود.

وی افزود: به منظور اجرای اردوی طلایه داران فردا، امسال و با توجه به وضعیت بهداشتی کشور متاسفانه امکان برگزاری دوره حضوری طلایه داران فردا میسر نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول اتحادیه دانش آموزان خوزستان گفت:محتوایی با کیفیت، جذاب و مفید، در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در این دوره 300 دانش آموز منتخب مدارس استان حضور دارند، ادامه داد: این دوره در یک فرآیند توسط مربیان اتحادیه انجمن اسلامی، در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد. محتوای ارائه شده دارای یک سناریو در ارائه آموزش‌ها است و نقطه‌ای برای آغاز و نقطه‌ای برای پایان دارد.

عرب تصریح کرد: در این دوره دانش‌آموزان علاوه بر آشنایی با اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، فعالیت‌های تشکیلاتی، برنامه‌های محوری با مهارت‌هایی تقویت فن‌بیان دانش‌آموزان، آداب معاشرت، نظم و برنامه‌ریزی شخصی و تشکیلاتی، مهارت‌های خلاقیت و شخصیت‌شناسی را تمرین می‌کنند.

وی بیان کرد: این دوره با هدف حضور فعال و منسجم مسوولان انجمن‌های اسلامی دانش آموزان دایر می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمد عرب دوره آموزشی طلایه داران فردا دانش آموزان طلایه داران فردا دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۵۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ اتحادیه دانش آموزان دبیرستانی در فرانسه طی فراخوانی بسیج دبیرستان‌های این کشور را برای حمایت از غزه اعلام کرد.
اتحادیه دانش آموزان دبیرستانی با بیان اینکه "اکنون نوبت ماست مکان‌های تحصیل خود را اشغال و مسدود کنیم" در اطلاعیه خود آورده:" چند روزی است که جنبش‌های دانشجویی در سراسر فرانسه و حتی در ایالات متحده برای مردم فلسطین راه اندازی شده اند. حالا این اقدامات می‌تواند در دبیرستان‌های فرانسه اجرا شود. "

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این اتحادیه خواستار بسیج دانش‌آموزان دبیرستانی سراسر فرانسه به ویژه از طریق اشغال و محاصره و مسدود کردن دبیرستان‌ها و تعطیلی کلاس‌های درس طی روز‌های دوشنبه و سه شنبه (۶ و ۷ می) شد تا از این طریق اقدامی برای آتش‌بس در نوار غزه و نیز به رسمیت شناخته شدن کشور فلسطین توسط فرانسه صورت گیرد.
سخنگوی اتحادیه دانش آموزان دبیرستانی در فرانسه هشدار داده است: ما در همه جای فرانسه دبیرستان‌ها را محاصره و تعطیل خواهیم کرد؛ از کلمبیا تا دبیرستان‌های فرانسه، بسیج دبیرستان‌ها در حمایت از فلسطین و انزجار از جنایت‌های رژیم اسرائیل برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۱۶۵ دانش آموزخبرنگار در اردبیل دوره های آموزشی را سپری می کنند
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود