Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: با اجرای طرح اطعام محمدی در روز ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) ۱۵۸ هزار پرس غذای گرم و ۵۵۰ سبد کالا بین مددجویان مورد حمایت و نیازمندان البرز توزیع شد.

محمد محمدی فرد با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح اطعام محمدی ترویج فرهنگ احسان و اطعام خانوارهای نیازمند است، اظهار کرد: با اجرای این طرح در روز ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) ۱۵۸ هزار  پرس غذای گرم و ۵۵۰ سبد کالا به ارزش پنج میلیارد تومان بین مددجویان مورد حمایت و نیازمندان استان البرز توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: اجرای این طرح با همکاری ۳۳ مرکز نیکوکاری در سطح استان صورت گرفت که علاوه بر طبخ و توزیع غذا و بسته معیشتی فعالیت‌های فرهنگی و جشن ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) نیز برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز با اشاره به اینکه در شرایط اقتصادی اخیر، مددجویان و سایر محرومان بیش‌ازپیش نیازمند حمایت خیران هستند گفت: بهره‌برداری از تمام ظرفیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی اعم از خیران، مراکز نیکوکاری، هیأت‌های مذهبی و گروه‌های جهادی در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این امر در دستور کار این نهاد قرار دارد.

محمدی فرد از آمادگی دفاتر سیزده گانه کمیته امداد و بیش از ۳۰۰ مرکز نیکوکاری برای دریافت کمک‌های نقدی خبر داد و افزود: مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند از طریق اسکن کد QR (درگاه پرداخت الکترونیکی)، شماره‌گیری تلفن گویای ۳۵۵۷ و واریز به شماره‌حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ نزد صندوق امداد ولایت البرز، نسبت به ارائه کمک‌های نقدی خود اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۶۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز

محمدباقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی و واکنش سریع هلال احمر استان از شهرستان کنگاور تا ارتفاعات بازی‌دراز مستقر و امداد هوایی این سازمان نیز آماده خواهد بود.

وی با بیان اینکه هلال احمر کرمانشاه برای پوشش مراسم گرامیداشت این عملیات آمادگی کامل دارد، افزود: در بخش‌های امداد و نجات و همچنین اسکان زائران شهدای عملیات بازی‌دراز از آمادگی‌های لازم برخوردار هستیم و همچنین از ظرفیت استانی نیز استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به حضور بیش از ۴۰ هزار نفر در این مراسم، گفت: سازمان در بحث اسکان نیز وظیفه مهمی بر عهده دارد و باید این تعداد را در شهرستان‌های مختلف اسکان بدهد.

وی اضافه کرد: در این راستا تیم‌های مخصوص در بحث اسکان در شهرستان‌های مختلف مستقر می‌شوند و تقسیم بندی‌های لازم انجام شده است.

محمدی در پایان سخنانش خاطر نشان کرد: مجموعه هلال احمر جهت خدمت رسانی شایسته به زائران شهدای بازی‌دراز و کاروان‌های راهیان نور آمادگی کامل دارد.

کد خبر 6088770

دیگر خبرها

  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • حمایت دانشجویان البرزی از مردم مظلوم غزه
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود