Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد صادق سیادت کارگردان فیلم کوتاه «انفجار قلب»، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مشکلات و چالش‌های ساخت فیلم کوتاه گفت: ساخت فیلم کوتاه برای بسیاری از جوانان امروز و فعال در هنر، تقریباً چیزی شبیه به آرزو شده است؛ چون هزینه‌ها به شدت بالا رفته و یا شخص و نهادی برای حمایت از جوانان مستعد وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر هم باشد تعداد داوطلبان آنقدر بالاست که نوبت به همه نمی‌رسد.

سیادت با اشاره به بحران فیلم سازی کوتاه افزود: فکر می‌کنم سینمای مستقل و علی الخصوص ساخت فیلم کوتاه تقریباً در کشور ما رو به نابودی است و فضای مجازی تقریباً جایگزین آن شده است.

او در ادامه درباره چالش‌های فیلم سازی کوتاه عنوان کرد: چالشی در زمینه فیلم سازی کوتاه وجود دارد و آن این است که اگر فیلم کوتاه بسازید و در فضای مجازی منتشر کنید، اینفلوئنسر هستید و بخشی از هنرمندان با شما زاویه می‌گیرند و اگر فیلم کوتاه خود را به جشنواره‌ها بفرستید و صد‌ها جایزه بگیرد، باید آن را برای دیده شدن و جذب مخاطب به وی او دی و تلویزیون برسانید.

این کارگردان فیلم کوتاه در ادامه گفت: بخشی از عدم حمایت‌ها به دلیل تبلیغات نادرست فیلم‌های کوتاه است. کم می‌بینیم فیلم کوتاهی در فضای مجازی و رسانه تبلیغات و خبر منتشر کند؛ در حالی که هرچه فیلم‌های کوتاه بیشتر دیده شود، قطعا سرمایه گذار بیشتری وارد این عرصه خواهد شد و فیلم سازان بیشتری می‌توانند ایده‌های خود را بیان کنند.

سیادت با بیان مشکلات در زمینه فیلم کوتاه با اشاره به مشکلات خود در این زمینه گفت: فیلم کوتاه انفجار قلب با بسیاری از مشکلات دست و پنجه نرم کرد تا ساخته شد؛ حمایت بازیگران و عوامل محترم بسیار در این مسیر سخت تاثیرگذار و پیش برنده کار بود؛ این فیلم یک کار دفاع مقدسی است و درد مادران منتظر شهدای مفقود الاثر را بیان می‌کند و امیدوارم در راه خود درست قدم برداشته باشیم که بدون شک این بزرگترین موفقیت است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم کوتاه فیلم سینمایی فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۶۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام «علیرضا سلیمی» در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به روز شوراها و تبریک فرا رسیدن این روز اظهار کرد: شوراها یک نهاد مردمی هستند که توانستند به درستی در جامعه نقش آفرینی کنند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تبریک روز معلم به معلمان ادامه داد: امیدواریم مسؤولان در مورد معیشت معلم‌ها به نحوی برخورد کنند که خجالت‌زده آن‌ها نباشیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در رابطه با تخصیص بودجه پژوهشی گفت: مجلس منابع خوبی را برای پژوهش در نظر گرفته بود که متأسفانه چیزی نزدیک ۵ درصد از این منابع تاکنون تخصیص یافته است؛ بنابراین اگر می‌خواهیم تولید رشد کند باید در حوزه پژوهش، مصوبات مجلس به درستی اجرایی شود.

وی با اشاره به موضوع ستاد بهینه‌سازی سوخت گفت: مجلس مصوبات خوبی در رابطه با این بخش و تقویت صندوق ستاد بهینه‌سازی سوخت داشته است اما متأسفانه مصوبه مجلس در این حوزه به درستی اجرایی نشده است. اگر می‌خواهیم مشکلات مصرف انرژی در کشور و همچنین آلودگی هوا به درستی برطرف شود، باید از صندوق بهینه‌سازی سوخت به درستی حمایت و این صندوق را فربه کنیم.

کد خبر 6090913 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • عکس| اولین پست اینستاگرامی سعید آقاخانی بعد از اتمام نون‌خ
  • جایگاه شورا به درستی در جامعه نهادینه نشده است
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی/ موارد مشکوک را به این شماره اطلاع دهید
  • آموزش نصب کولر صنعتی آبی
  • آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات
  • عملیات ویژه پلیس فتا علیه فروشندگان و تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • (عکس) پیام اینستاگرامی و احساسی وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • انتقاد از تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد؛ مدارک دوره‌های کوتاه مدت فیزیوتراپی قانونی نیست