Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@07:49:49 GMT

افزایش پروازهای تبریز به ترکیه

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۶۵۷۳

افزایش پروازهای تبریز به ترکیه

به گزارش همشهری آنلاین، با کاهش همه گیری کرونا ، پروازهای فرودگاه بین المللی تبریز هم افزایش پیدا کرده و یکی از پر طرفدارترین پروازها ، به مقصد فرودگاه های کشور ترکیه و استانبول بوده است.

پیش از شیوع ویروس کرونا روزانه به صورت میانگین ۴۵ پرواز داخلی و ۶ پرواز خارجی در این فرودگاه انجام می شد که با شیوع کرونا این پروازها کاهش پیدا کرده اما اکنون مسئولان فرودگاهی تبریز از افزایش پروازها واز جمله به مقصد آنکارا  در روزهای آتی خبر می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی در همین زمینه  گفت: پروازهای مسیر تبریز - آنکارا از ۹ آبان از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی برقرار می‌شود.

رامین آذری ادامه داد:پرواز تبریز - آنکارا توسط شرکت هواپیمایی ترکیش انجام می شود و طبق برنامه اعلام شده روزهای یکشنبه هر هفته ساعت ۱۵ وارد فرودگاه تبریز شده و ساعت ۱۶ تبریز را به مقصد آنکارا ترک می کند.

وی با اشاره به پروازهای مسیر استانبول، ازمیر و ایروان از فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز، اعلام کرد: با برقراری پرواز تبریز - آنکارا، تعداد مسیرهای بین المللی فرودگاه تبریز به چهار مسیر افزایش می یابد.

آذری، خاطرنشان کرد: مسیر تبریز - استانبول در نیمه نخست سالجاری عنوان پرترددترین مسیر بین المللی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد:  فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز  به دلیل واقع شدن در مرز و کریدورهای  هوایی بین المللی در ارائه خدمات ناوبری ، رادار و هوانوردی به پروازهای داخلی و بین المللی به خصوص پروازهای عبوری بین المللی   فعالیت گسترده ای دارد.

کد خبر 633947

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فرودگاه بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۶۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت چند داعشی در استانبول

وزیر کشور ترکیه از بازداشت تعدادی از عناصر تروریستی وابسته به داعش در استانبول خبر داد.

به گزارش ایسنا، «علی یرلی‌کایا» وزیر کشور ترکیه امروز دوشنبه اعلام کرد شماری از مظنونان وابسته به داعش قبل از انجام یک حمله تروریستی در استانبول دستگیر شدند.

به گزارش آناتولی، وزیر کشور ترکیه در حساب کاربری خود در ایکس افزود: در نتیجه عملیاتی در منطقه بیکوز، ک.ع. که از مواد منفجره مطلع بود، دستگیر شد.

علی یرلی‌کایا گفت: ثابت شد تیم تروریستی در حال تدارک یک حمله تروریستی و آزمایش مواد شیمیایی مورد استفاده در ساخت بمب بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • ترکیه از نخست‌وزیر هلند برای دبیرکلی ناتو حمایت می‌کند
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • اجلاس بین المجالس قدس در استانبول ترکیه
  • فتحیه کجاست؟ راهنمای سفر به فتحیه