Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هفته دوم رقابتهای لیگ دسته اول در حالی سپری شد که تیم فوتبال ماشین سازی که در هفته نخست شکستی سنگین و خانگی با ۴ گل مقابل شهرداری همدان متحمل شد، در هفته دوم هم در بابل نصیبی جز شکست نداشت و با دریافت ۲ گل مقابل تیم رایکا، دومین شکست خود را در دومین هفته از این رقابت‌ها پذیرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ شکست در ۲ هفته، بدون گل زده و با ۶ گل خورده از ماشین سازی تیمی انتهای جدولی در پایان هفته دوم این رقابت‌ها ساخته است تا این سئوال پیش آید که آیا ماشین سازی که فصل گذشته را با نتایجی بسیار ضعیف در لیگ برتر، سقوطی زودهنگام به لیگ یک داشتند، با همان دست فرمان در لیگ به سمت سقوط به لیگ دو پیش می‌رود؟

البته که در پایان هفته دوم برای صحبت از صعود و سقوط بسیار زود است، اما استارت ضعیف و ناامید کننده ماشین سازی در لیگ یک با توجه به سابقه فصل پیش این تیم در لیگ برتر، بیشتر می‌تواند شائبه فصلی توام با ناکامی برای این تیم در لیگ یک را رقم بزند.

در حال حاضر ۴ تیم ویستا توربین، مس شهر بابک، پارس جنوبی جم و ماشین سازی بدون امتیاز هستند که البته مس شهر بابک و پارس جنوبی جم تنها یک بازی انجام داده‌اند. در بین این ۴ تیم، ماشین سازی با با ضعیف‌ترین تفاضل گل (۶-) در قعر جدول قرار گرفته است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال تیم فوتبال ماشین سازی فوتبال لیگ دسته اول فوتبال لیگ یک فوتبال ماشین سازی هفته دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۶۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراحل آماده‌سازی موشک‌های ایران قبل از شروع عملیات انتقامی ایران علیه اسرائیل و نوشته‌های روی موشک‌ها + فیلم

دریافت 35 MB

به گزارش همشهری آنلاین این ویدیو نسخه تصویری است از سروده‌ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که در آستانه‌ عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی، یک بیت از آن در جلسه‌ای توسط ایشان خوانده شد.

کد خبر 848220 برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه حمله ایران به اسرائیل

دیگر خبرها

  • اعلام قیمت انواع خودرو / عرضه همچنان ضعیف است
  • از رایگان‌سواری چه می‌دانید؟ | با هیچهایک رایگان سفر کنید!
  • هشدار جدی به مسافران؛ احتمال ریزش کوه و سقوط سنگ در ۲ مسیر
  • چهار تیم «فوتبال» را ناامید کردند/«توهین» میلیاردرها به تماشاگران
  • چهار تیم «فوتبال» را ناامید کردند/ «توهین» میلیاردها به تماشاگران
  • «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند»
  • سقوط اتوبوس به دره در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • ببینید | فاجعه وسط جاده؛ فرونشست و سقوط یک کامیون مملو از شن و ماسه!
  • رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری
  • مراحل آماده‌سازی موشک‌های ایران قبل از شروع عملیات انتقامی ایران علیه اسرائیل و نوشته‌های روی موشک‌ها + فیلم