Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی جهان و المپیک گفت: اشراف سجادی به مسائل ورزش و اینکه شخص وزیر ورزش و جوانان از جنس ورزش هستند باعث شده که دغدغه‌های قهرمانان را به خوبی بدانند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا گرایی دارنده مدال طلای کشتی فرنگی جهان و المپیک درباره برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان که با حضور رییس جمهور برگزار شد اظهار داشت: تشکر می‌کنم از همه دست‌اندرکاران این مراسم باشکوه که با حضور دکتر رییسی برگزار شد و شاهد بودیم که از مدال آوران و قهرمانان المپیک تجلیل به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باعث خوشحالی است که رییس‌جمهوری تا به این اندازه پیگیر ورزش هستند و بعد از المپیک توکیو برای دومین بار بود که با ایشان دیدار می‌کردیم.

گرایی در ادامه خاطرنشان کرد: اشراف سجادی به مسائل ورزش و اینکه شخص وزیر ورزش و جوانان از جنس ورزش هستند باعث شده که دغدغه‌های قهرمانان را به خوبی بدانند و با فاصله کمی بعد از مسابقات المپیک توکیو این مراسم برگزار و جوایز قهرمانان را پرداخت کردند.

قهرمان المپیک و جهان اظهار داشت: برگزاری این مراسم و اهدای پاداش‌ها انگیزه ما را دوچندان کرد و باعث می‌شود که ما محکم‌تر به راهمان ادامه دهیم و هدف خود را دنبال کنیم. هدف ما این است که در مسابقات پیش‌رو و المپیک‌های بعد بتوانیم بازهم برای مردم و کشور افتخارآفرینی کنیم و روی سکو برویم.

بیشتر بخوانید: فروغی: برگزاری آیین تجلیل از ورزشکاران قطعا بازخورد خوبی دارد/ آیت الله رئیسی رویکرد مردمی و عدالت محوری دارد

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت ورزش و جوانان محمدرضا گرایی المپیک توکیو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ورزش وزارت ورزش و جوانان محمدرضا گرایی المپیک توکیو ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۶۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور رئیس جمهور


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور، روز سه‌شنبه هفته آینده با حضور آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

به گفته وزیر ورزش قرار است در این مراسم ۲۳۰ میلیارد تومان در قالب پاداش به مدال‌آوران اهدا شود.

دیگر خبرها

  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد 
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رییس جمهور
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد
  • تالاخادزه ایران کجاست؟