Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:45:06 GMT

یک عقاب مصدوم توسط معلم کازرونی نجات یافت

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۷۰۱۵

یک عقاب مصدوم توسط معلم کازرونی نجات یافت

به گزارش خبرنگار مهر، علی انصاری، اهل روستای پاپون و مدیر آموزگار دبستان شهید عظیمی روستای عبدویی شهرستان کازرون، هنگام عزیمت به محل کار خود عقابی مصدوم را مشاهده کرد که طی اقدامی مسئولانه، این پرنده را به منزل خود انتقال داده و پس از رسیدگی به وضعیت جراحت پرنده به مدت ۱۲ روز و بهبودی کامل، آن را به اداره محیط زیست شهرستان تحویل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون ضمن تشکر و قدردانی از اقدام این معلم دلسوز و با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: آموزشِ نگهداشت و پاسداشت محیط زیست، از آموزش‌های پایه‌ای شهروندی به حساب می‌آید و اقدام این همکار فرهنگی الگوی عملی برای دانش آموزان جهت آموزش فرهنگ صیانت از محیط زیست به شمار می‌رود.

کد خبر 5335483

منبع: مهر

کلیدواژه: عقاب محیط زیست فارس آموزش و پرورش فارس کازرون ویروس کرونا هفته وحدت اردبیل بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه عکس استانها واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران گرگان مجلس شورای اسلامی سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۷۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در گرگان آیین متمرکز نواخته شدن زنگ سپاس در دبستان دخترانه هاجر با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و تعدادی دیگر از مسئولان این سازمان برگزار شد.

در این مراسم با اهدای گل از معلمان قدردانی شد.

به گفته سید رضا نظری مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در هفته تجلیل از مقام معلم در تمامی مدارس از این بزرگواران قدردانی خواهد شد و دهیاران و شهرداران نیز در این راستا برنامه هایی خواهند داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ماجرای نجات یک پرنده هما در پنجشیر افغانستان
  • ‌معلم چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ + فیلم
  • گلایه مدیر کل برای استفاده نکردن نهادها از صندوق ملی محیط‌زیست
  • باید از برگزاری تورهایی که مسئولیتی در قبال حفاظت از طبیعت ندارند، جلوگیری شود
  • دستگیری ۸ نفر از متخلفان محیط زیستی در اقلید
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان
  • زنده گیری بلدرچین‌ها برای ورود به معرکه شرط بندی/دستگیری باند تبعه افغان
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند
  • تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی محیط بان شهید «هوشنگ نصیری»
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود