Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پلیس بوشهر، فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف یک دستگاه خودرو وانت و کشف پارچه قاچاق به ارزش ۶ شش میلیارد ریال خبر داد.

سردار حیدر سوسنی بیان داشت: مأموران پلیس شهرستان دیلم هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی و خاکی، به یک وانت حامل بار مظنون و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازرسی از آن خودرو، ۱۰۴ طاقه پارچه و دو هزار و ۴۸۰ پوشاک زنانه قاچاق کشف و یک متهم دستگیر شد.

کشف ۵۶ کیلوگرم تریاک در عسلویه

سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه گفت: در راستای برخورد با سوداگران مرگ، مأموران ایست و بازرسی شهید مصطفی خمینی بندو با انجام اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت بر محورهای مواصلاتی، یک دستگاه خودروی زانتیا مشکوک و توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو مورد نظر ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در قسمتی از صندوق عقب خودرو جاسازی شده بود کشف کرد و یک متهم دستگیر و به همراه مواد مخدر مکشوفه و خودرو جهت سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با مواد مخدر بروجن دلالت داده شدند.

توقیف ۱۹ کیلوگرم مواد مخدر در دیلم

سرهنگ رضا اسماعیلی فرمانده انتظامی شهرستان دیلم بیان داشت: در راستای اجرای طرح کنترل محور مواصلاتی و برابر اخبار واصله مبنی بر اینکه یک دستگاه خودرو پراید در امر انتقال مواد مخدر فعالیت دارد این موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله اکیپی از مأموران پلیس با همکاری عوامل ایستگاه شهید موسوی در مسیر تردد خودرو مستقر و با کنترل خودروهای عبوری خودرو مورد نظر را روئیت و آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم خاطرنشان کرد: در بازرسی فنی و تخصصی از خودرو ۱۹ بطری پلاستیکی ۱۰۰ گرمی مواد مخدر از نوع تریاک به مقدار دو کیلوگرم کشف شد.

سرهنگ اسماعیلی تصریح کرد: در یک عملیات دیگر، مأموران پلیس حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شده و آن را متوقف کردند. در برسی از این خودرو مشخص شد به صورت ماهرانه داخل صندلی‌های خودرو ۱۶ بطری یک لیتری حامل مواد مخدر از نوع تریاک جاساز شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم خاطرنشان کرد: این خودرو نیز که از بندر لنگه بارگیری و به مقصد استان کرمانشاه قصد انتقال داشته ۱۷ کیلوگرم تریاک کشف شد.

کد خبر 5335468

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر فرماندهی انتظامی استان بوشهر ویروس کرونا هفته وحدت اردبیل بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها کرمانشاه واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران گرگان مجلس شورای اسلامی سیدابراهیم رئیسی فرمانده انتظامی شهرستان یک دستگاه خودرو شهرستان دیلم مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۷۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد

سرهنگ محمد روهنا گفت: در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران پلیس مواد مخدر و اطلاع از حمل و انتقال مقداری مواد مخدر از استان‌های جنوبی به شهرستان اسفراین بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

او گفت :  ماموران پلیس مواد مخدر با اجرای ایست و بازرسی در محور اسفراین به سبزوارخودرو متهمان را شناسائی کردند،  با سرعت عمل و هوشیاری ماموران ۳ نفر متهم دستگیر و به مقر انتظامی دلالت و خودرویشان به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت :  متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد،  پلیس با افرادی که امنیت و سلامت شهروندان را مختل کنند با قدرت برخورد خواهد کرد و انتظار می‌رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین