Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-26@10:32:59 GMT

تحویل ۴ هزار و ۳۰ واحد مسکن مهر در پردیس

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۷۳۱۲

تحویل ۴ هزار و ۳۰ واحد مسکن مهر در پردیس

ایران اکونومیست- ۴ هزار و ۳۰ واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس با حضور مدیرعامل شرکت عمران پردیس به بهره برداری رسید.

 مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس در مراسم تحویل واحد‌های مسکن مهر در پردیس با بیان اینکه امروز ۴ هزار و ۳۰ واحد مسکن مهر در فاز‌های مختلف از جمله ۹،۱۱،۸ و ۵ تحویل داده شده است، گفت: این بلوک‌ها با تاخیر آماده شده و از این بابت ما از متقاضیان عذرخواهی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: دلیل تاخیر این واحد‌ها آن بوده که از سال ۹۳ تا ۹۸ ساخت بسیاری از پروژه‌های مسکن مهر متوقف‌شده و با توجه به آنکه ساخت این واحد‌ها مجدداً آغاز شده تمامی آن‌ها با افزایش قیمت ۱۰ تا ۱۵ برابری انجام شده‌ است.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه هزینه سنگینی بابت ساخت این واحد‌ها تحمیل‌ شده است، اظهار کرد: بخش عمده‌ای از اجرای این پروژه‌ها با استفاده از پیمانکاران و سازندگان حرفه‌ای و با همکاری آن‌ها صورت گرفته که تعداد زیادی از این پیمانکاران از طریق تهاتر ساخت این واحد‌ها را انجام دادند و این هزنیه‌های سنگین را قبول کردند.

او توضیح داد: هر واحدی که دارای نقص است به پیمانکاران و سازندگان چک لیست‌هایی داده شده تا تمامی نواقص را یادداشت کنند تا زمانی‌که در واحد‌ها متقاضیان مستقر شوند این خدمات هم تامین خواهد شد.

هدایت بیان اینکه سوپرمارکت جدیدی هم در فاز ۹ فونداسیون ریخته‌ شده و به‌زودی ساخته خواهد شد، گفت: هزینه بسیار سنگینی برای دیوارچینی و اجرای محوطه‌ها تحمیل‌شده به‌طوری‌که برای هر ساخت محوطه حدود ۱۰ میلیارد تومان هزینه‌ شده است.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس بیان کرد: برای اجرای هر بلوک هم بیش‌از یک میلیارد تومان شده‌ است که همین هزینه‌های سنگین هم خود نقش مؤثری در افزایش مدت زمان پروژه‌ها داشته‌ است.

 

گفتنی است، امروز با حضور نمایندگان و مدیر شرکت عمران پردیس ۴ هزار و ۳۰ واحد مسکن مهر در فاز‌های ۹،۵،۸و ۱۱ به متقاضیان تحویل داده شد و تا چند هفته دیگر همزمان با افتتاح تقاطع غیر هم سطح فاز ۱۱ و کلنگ زنی مترو پردیس با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری می‌رسد.

 باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ۴ هزار و ۳۰ واحد مسکن مهر مدیرعامل شرکت عمران پردیس واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۷۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد

پارسا گفت: ۶۰ واحد مسکونی در شهرک کوثر و ۳۲ واحد در شهرک فدک شاهرود توسط بنیاد مسکن شاهرود ساخته و تحویل متقاضیان شد.

وی با بیان اینکه متراژ متوسط هر واحد تحویلی ۷۸ متر مربع است، ابراز کرد: واحدهای مسکونی شهرک کوثر در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۶۱۶ متر مربع بنا شده است.

وی با اشاره به اینکه زیربنای این طرح پنج هزار و ۴۴۲ متر مربع است، اظهار کرد: واحدهای شهرک کوثر ۲ طبقه در ۱۵ بلوک چهار واحدی ساخته شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شاهرود ادامه داد: سه میلیارد ریال وام به متقاضیان مسکن شهرک کوثر از طریق بانک‌های عامل پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه واحدهای مسکن شهرک فدک در ۲ بلوک ۱۶ واحدی ساخته شد، افزود: چهار واحد در چهار طبقه در هر بلوک ساخته و تحویل متقاضیان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • عرضه زمین راهگشا برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساخت مسکن است
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • بازگشت ۲۲ هزار میلیارد تومان به بیت‌المال در استان البرز
  • حرکت به سمت مشارکت معنادار و عمیق مردم در ساخت مسکن
  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم
  • شرکت عمران شهر جدید پردیس از سازندگان متعهد حمایت می‌کند
  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است