Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون فوتبال دیشب در تماسی پیگیر آخرین وضعیت تیم امید در دوشنبه شد.

خبرگزاری میزان - بر اساس اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهاب الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون، دیشب در تماسی تلفنی با اردوی تیم امید، پیگیر آخرین وضعیت تیم ملی زیر ۲۳ سال در دوشنبه شد.

عزیزی خادم با اشاره به اینکه تیم امید در حال حاضر آینده فوتبال ملی در سال‌های آینده است بر لزوم برگزاری اردو‌های داخلی و خارجی منظم تاکید کرد و خبر از هماهنگی با کمیته ملی المپیک برای آماده سازی هر چه بهتر تیم امید برای شرکت در رقابت‌های بازی‌های آسیایی هانگژوی چین ۲۰۲۲ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون فوتبال در ادامه تاکید کرد که با توجه به پیشنهاد خوب مهدی مهدوی کیا مبنی بر برگزاری رقابت‌ها و اردو‌های تیم امید در روز‌های فیفا، از مذاکرات با‌ای اف سی در این باره خبر داد و گفت پیشنهاد مهدوی کیا می‌تواند به همه تیم‌های امید کشور‌های دیگر هم کمک کند.

عزیزی خادم در پایان گفت که فدراسیون فوتبال پس از پایان رقابت‌های مقدماتی در تاجیکستان به دنبال برگزاری چند بازی دوستانه برای تیم امید در قطر با حضورتیم‌های امید کره جنوبی و قطر است و همچنین یک اردوی اروپایی هم برای تیم امید قرار است تا پیش از رقابت‌های نهایی در ازبکستان که خردادماه سال آینده برگزار می‌شود، ترتیب داده شود تا این تیم با آمادگی بیشتری پا به رقابت‌های نهایی زیر ۲۳ سال در ازبکستان و بازی‌های آسیایی هانگژو بگذارد.

بیشتر بخوانید: دلیل مقاومت عزیزی‌خادم برای عدم برگزاری جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال چیست؟

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال عزیزی خادم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال عزیزی خادم فدراسیون فوتبال تیم امید عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۷۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال در اردوی کرج

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دور جدید اردوی تیم ملی فوتبال ایران از چهارشنبه گذشته دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در شهر کرج آغاز شده است تا زیر ۲۰ سال‌های فوتبال کشور تلاش خود را برای جلب نظر کادر فنی ادامه دهند.

این دوره از تمرینات تیم ملی جوانان کشورمان تا ۲۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد و پس از آن ارزیابی‌های مربیان این تیم طبق برنامه کاملاً مدون از پیش تعیین شده در مسیر کشف و استعداد و استفاده از جوانان ایران در مستطیل سبز ادامه دارد.

کد خبر 6095281

دیگر خبرها

  • پیگیری تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال در اردوی کرج
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • نیمه‌نهایی تکراری در فوتبال اروپا ؛ این بازی متفاوت خواهد بود!
  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان
  • معرفی میزبان پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی