Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به متوسط سرانه کمک پرداختی به ایتام گفت: قبل از پویش ایران مهربان سرانه کمک پرداختی به ایتام ۳۹۹ هزار تومان بود که بعد از پویش به ۶۱۳ هزار تومان افزایش یاقت که با رشد ۵۴ درصدی همراه بوده است.

به گزارش ایمنا، علیرضا عسگریان در همایش ملی ایران مهربان با بیان اینکه طرح ایران مهربان یکی از اصلی‌ترین طرح‌هایی است که در کمیته امداد قدمت ۲۰ ساله دارد، اظهار کرد: با طرح ایران مهربان سعی کردیم جهشی ایجاد کنیم زیرا ظرفیت‌های میدانی آن فراوان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمرکزی ایجاد شده و در این تمرکز دستگاه‌های مختلفی حضور داشتند.

معاون کمیته امداد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح اکرام گفت: درآمد یکساله طرح اکرام ۶۵۱ میلیارد تومان بود و اکنون به یک میلیارد و ۹۳۴ هزار تومان رسیده که با رشد ۱۹۷ درصدی همراه بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به متوسط سرانه کمک پرداختی به ایتام اظهار کرد: قبل از پویش ایران مهربان سرانه ایتام ۳۹۹ هزار تومان بود که بعد از پویش به ۶۱۳ هزار تومان رسید که با رشد ۵۴ درصدی همراه بوده است.

عسگریان این را هم گفت که از فاصله عید غدیر تا کنون ۲۲ هزار تومان به سرانه ایتام اضافه شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد افزود: تعداد حامیان از ۷۲۱ هزار نفر به یک میلیون و ۱۱۱ هزار و ۷۹۰ نفر رسیده که این نرخ با رشد ۵۴ درصدی همراه بوده است.

سردار زهرایی، رئیس بسیج سازندگی در همایش ملی ایران مهربان با بیان اینکه در یک کار بی‌نظیر کمیته امداد به دنبال این بود ایتام در از رفاهی با سطحی متوسط و رو به عالی برخوردار شوند، کاری که همت همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی و به ویژه خیران را می‌طلبید، گفت: شاهدیم با تصاعدی هندسی همه خیرین و مردم به این پویش بزرگ پیوستند. مردم در تنگنای معیشتی و اقتصادی ثابت کردند در کنار یکدیگر مهربانانه و رو به جلو به همنوعان خود خدمت می‌کنند و این خدمت را توفیق می‌دانند.

وی ادامه داد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی نوکری مردم توفیقی است که نصیب برخی می‌شود که به عنوان مسئول قرار گرفتند و این پارادایم خدمت‌گذاری معمار کبیر انقلاب بوده است.

زهرایی ادامه داد: خیران ثابت کردند حلقه‌های میانی واقعی بین مردم و نیازمندان و دستگاه‌های حاکمیتی هستند که نمونه آن را در ایران مهربان دیدیم. ما هم به نمایندگی از سازمان بسیج مستضعفان سعی‌مان بر این بوده است و امیدواریم که مورد رضای خداوند قرار گرفته باشیم که از ظرفیت اقشار ۲۲ گانه بسیج و پایگاه‌های مقاومت بهره ببریم در اینکه تحقق منویات حضرت آقا و سیاست‌هایی که در کمیته امداد است چه در ایران مهربان و چه در ایران همدل و چه در خدمت‌رسانی و مسکن محرومان و سایر موضوعاتی که کار مشترک انجام می‌شود، به وظیفه خود عمل کرده باشیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 531090

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی کمک به ایتام و نیازمندان پویش ایران مهربان طرح اکرام ایـتام معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد حامیان کمیته امداد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق درصدی همراه بوده ایران مهربان کمیته امداد هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۷۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) چرا همه عاشق آهنگی درباره کیم جونگ اون شده‌اند؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

آهنگی که کیم جونگ اون رهبر کره شمالی را ستایش می‌کند در شبکه اجتماعی تیک‌تاک پربازدید شده است. در این آهنگ کیم جون اون یک «پدر مهربان» توصیف شده است.

 به گزارش فرارو، دو هفته پیش که رهبر کره شمالی قطعه تبلیغاتی موسیقی پاپ حکومتش را منتشر کرد بی‌شک خودش هم نمی‌توانست پیش‌بینی کند که این‌اندازه در تیک‌تاک موفق بشود.

«پدر مهربان» در تیک تاک به سرعت فراگیر شده است و نسل زد با آهنگ سینث-الکتروی آن پیچ و تاب می‌خورند.

خیلی‌ها هیچ توجهی به متن ترانه ندارند که در ستایش مردی است که تهدید کرده آمریکا را کاملاً نابود خواهد کرد و تحریم‌های سازمان ملل را نقض کرده و موشک‌های بالستیک متعددی پرتاب کرده است.

متن ترانه می‌گوید: «بیایید آواز کیم جونگ اون – پیشوای بزرگ را بخوانیم / بیایید لاف کیم جونگ اون پدر مهربان‌مان را بزنیم.»

دیگر خبرها

  • قسمت اول برنامه مهربان
  • حمایت ۷۹۳ معلم نیکوکار از ایتام اردبیلی
  • شمار زیادی از دانشگاه‎های مرکزی محدودیت پذیرش دانشجو دارند
  • قسمت اول «مهربان» امشب ساعت ۱۹ از خبرگزاری مهر منتشر می‌شود.
  • تقدیر از اقدام برجسته بانک سپه در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نان
  • کاروان خودرویی بی نظیر حامیان فلسطین در شیکاگو (ببینید)
  • بیش از ۱۰۰۰۰ فرهنگی حامی طرح اکرام در کرمانشاه وجود دارد
  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • (ویدئو) چرا همه عاشق آهنگی درباره کیم جونگ اون شده‌اند؟
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام