Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی صنعت نفت آبادان می‌گوید تراکتور را به طور کامل آنالیز کرده‌اند. به گزارش ایسنا، تراکتور و صنعت نفت آبادان امروز (دوشنبه) در ورزشگاه بنیان‌دیزل تبریز به مصاف هم می‌روند. محمد خرمگاه، مربی صنعت نفت به دلیل ابتلای علیرضا منصوریان، سرمربی این تیم به کرونا، به جای او در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی حضور پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این نشست خبری گفت: امروز بازی سختی مقابل تیم خوب تراکتور داریم. می‌دانیم که بازی سختی خواهیم داشت. ما بازی کامل تراکتور را آنالیز کردیم و نفراتشان را به طور کامل می‌شناسیم ولی به دلیل باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی‌شان بازیکنان جدیدی خواهند داشت.

او افزود: تراکتور ویژگی‌های خاص خودش را در این دیدار خواهند داشت و با شرایط بهتری نسبت به بازی اول به میدان می‌روند. ما می‌دانیم از این بازی چه می‌خواهیم. امیدواریم بازیکنان آن چیزی را که تمرین کردیم و علی‌ آقا منصوریان گوشزد کرده انجام دهند. امیدواریم با تمرکز کامل بازی خوبی انجام دهیم و با دست پر از تبریز خارج شویم و هوادارانمان در آبادان را خوشحال کنیم.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استانی ورزشی باشگاه صنعت نفت آبادان تيم فوتبال تراكتور محمد خرمگاه صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۷۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دستیار دیگر گل‎محمدی هم آمد

به گزارش "ورزش سه"، کمک مربی بدنساز تیم پرسپولیس که از تیم ملی بسکتبال به جمع سرخپوشان ملحق شد تا همراه با پپه لوسادا کارهای بدنسازی سرخپوشان را انجام دهد، کارش را در تیم جدید خود استارت زده است.

تشکری‌نیا بعد از حضور حمید مطهری به کادر سرخپوشان تبریزی ملحق شده تا تیم دستیاری یحیی گل‌محمدی تراکتور با حضور او، مطهری و عسگری کامل شود.

این مربی جوان احتمالا برای بازی با فولاد خوزستان هم راهی اهواز خواهد شد تا اولین تجربه خود را با تراکتور پشت سر بگذارد.

دیگر خبرها

  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • ژاوی: این فصل را به عنوان فصل اشتباهات فردی به یاد خواهیم آورد؛ بسیار ناامید و عصبانی هستم
  • تیم دستیاری گل‎محمدی در تراکتور کامل شد
  • ◄ ناچار به خروج کامل از صنعت حمل و نقل ریلی خواهیم بود
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • یک دستیار دیگر گل‎محمدی هم آمد
  • جیمی کرگر: بایرن مونیخ عملکرد بهتری مقابل رئال مادرید داشت ولی نتوانست برنده شود / زیرنویس فارسی
  • از متن پیشنهادی آتش بس میان حماس و اسرائیل چه می دانیم؟/ تنش زدایی در چند مرحله صورت می گیرد/ سرنوشت غزه پس از جنگ همچنان مبهم است / مرحله اول معامله 40 روزه خواهد بود
  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!