Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن داورزنی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات قهرمانی کشور، اول و دوم آبان ماه سال جاری به میزبانی استان همدان برگزار شد که ورزشکاران در پنج بخش فدراسیون با یکدیگر به رقابت پرداختند.

به گفته وی در این رقابت ها ورزشکاران استانها در اوزان منفی ۹۰، منفی ۱۰۵ و مثبت ۱۰۵ کیلو گرم شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات روستایی و بازیهای بومی محلی استان تهران افزود: در وزن مثبت ۱۰۵ کیلوگرم سجاد سلطانی نژاد از همدان، مهدی خدمتی از کرمان و محمد علی فرمانی از تهرانبه ترتیب جایگاه اول تا سوم را بدست آوردند.

داورزنی خاطر نشان کرد: مسابقات قوی ترین مرد میدان در استان تهران با شرکت ۲۱ ورزشکار از شهرستان های بهارستان، دماوند، رباط کریم، شهر قدس، شهریار و اسلامشهر(الف و ب) ۲۷ مهرماه در استادیوم هفت هزار نفری اسلامشهر برگزار شد.

وی ادامه داد: جلال علیاری در وزن منفی ۹۰ و مجید بیگدلی در وزن منفی ۱۰۵ نیز ۲ سهمیه تهران بودند که در این رقابت ملی از کسب مدال بازماندند.

رییس هیات روستایی و بازیهای بومی محلی استان تهران خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های این هیات، معرفی رشته های بومی برای خانواده ها، تجهیز خانه های ورزش روستایی و طرح سنجش ساختار قامتی برای زنان روستایی است.

برچسب‌ها فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اسلامشهر شهر همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اسلامشهر فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اسلامشهر شهر همدان استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۸۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی خط ۹ مترو تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آغاز عملیات اجرایی خط ۹ متروی تهران در هفته آینده خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن هرمزی در خصوص مشخصات کلی و محدوده‌های تحت پوشش خط ۹ متروی تهران اظهار داشت: این خط از مترو نقش مهمی در ایجاد یکپارچگی شبکه مترو دارد به طوری که با تمام خطوط مترو دارای ایستگاه تبادلی است.


وی ادامه داد: خط ۹ مترو بخشی از مسیر حلقه‌ای که به دور قسمت مرکزی تهران کشیده شده است را تشکیل و به محدوده متراکم مرکزی که توسط خطوط موجود مترو پوشش داده نشده، خدمت‌رسانی می‌کند.


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار داشت: طول خط ۹ مترو بیش از ۵۲ کیلومتر است و ۳۷ ایستگاه با ۲۵ خروجی اضطراری دارد.


هرمزی با اشاره به اینکه خطوط متروی ۱،۲،۳،۴،۶،۷،۸،۱۰و ۱۱ با خط ۹ ایستگاه‌های تبادلی دارد گفت: این خط در طول مسیر خود از محدوده تقی آباد، دولت آباد، بزرگراه امام رضا (ع)، سه راه افسریه، بزرگراه بسیج، بلوار نبرد، فرودگاه دوشان تپه، خیابان دکتر آیت، سرسبز، بلوار هنگام، سایت نیروی دریایی، میدان ملت، خیایان شقاقی، خیابان گیلان، خیابان گل نبی، خیابان کوشا، بزرگراه حقانی، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان ایران زمین، میدان صنعت، پارک پردیسان، بلوار ایوانک، بزرگراه همت، دهکده المپیک، بزرگراه آزادگان، بلوار کوهک عبور کرده و در انتها به منطقه چیتگر می‌رسد.

دیگر خبرها

  • ۸۴ درصد پهپادهای کشاورزی در داخل تولید می‌شوند
  • آغاز عملیات اجرایی خط ۹ مترو تهران
  • روزگار بروبیای درشکه‌ها | وقتی خیابان‌های در سیطره درشکه‌ها بود
  • میدان آزادی نوسازی می‌شود
  • حضور ۴ ورزشکار خوزستانی در مسابقات قهرمانی پارادوومیدانی جهان
  • جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد
  • تولید سلنیوم آلی و رقیق‌کننده اسپرم با مصرف دامی در کشور
  • بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی
  • استعدادیابی ۹ هزار نفری هیات فوتبال استان تهران
  • بهبود کیفیت محصولات کشاورزی با تلاش متخصصان بومی